آموزشآموزش فارکس

باینری آپشن در مقابل فارکس

مزایا و معایب برای هر دو باینری آپش و فارکس لحظه ای وجود دارد

باینری آپشن در مقابل فارکس

معامله باینری آپشن در چند سال گذشته رشد زیادی را در معاملات فرا گیشه ای تجربه کرده است.

در حال حاضر، حدود 90 شرکت (از جمله شرکت هایی که برچسب سفید بر محصولات خود می زنند) نوعی سرویس معاملاتی باینری آپشن را ارائه می دهند.

خب، این یک صنعت در حال رشد است … اما چرا باید خودتان را وارد این بازی کنید؟

چرا باید تمام انواعجدید ترید را در حالی که در حال یادگیری ترید لحظه ای هستید یاد بگیرید؟ این ازچیزی گه قبلا می دانستید بهتراست.

مزایا و معایب بسیاری برای هر دو باینری آپش و فارکس لحظه ای وجود دارد. ما چندین نکته را ذکر می کنیم و امیدواریم تا شما ترید مناسب خودتان را پیدا کنید.

حداکثر خطر

یکی از مسئله های بزرگ در مورد تجارت باینری آپشن این است که همیشه می دانید حداکثر سود یا ضرر شما چقدر است.

تریدها برای ورور به ترید باینری آپشن مقدار پریموم را در ریسک کنترل می کند و این مقدار حداکثر خطری است که ترید آن ها می تواند داشته باشد.

بیشتر کارگزاران باینری آپشن حتی اجازه می دهند که ضرر خود را با روش هایی قبل از انقضای مدت زمان آپشن کاهش دهند.

در مقابل، در فارکس لحظه ای، حتی با تنظیم توقف ضرر ، شما نمی توانید 100٪ مطمئن باشید که چه مقدار از دست می دهید.

در حالی که نامحتمل است، همیشه این احتمال وجود دارد که مسائلی خاص ممکن است خطرهای شما را مانند لغزش، فقدان نقدینگی برای اجرای توقف ضرر در قیمت دلخواه پلت فرم معاملاتی بروکر و غیره تحت تاثیر قرار دهد.

انعطاف پذیری مدیریت تجارت و به حداکثر رساندن پاداش

به غیر از آپشن های بالا / پایین، بسیاری از باینری آپشن ها فقط در زمان های خاصی از روز یا هفته در دسترس هستند و اغلب قیمت های انجام گزینه توسط بروکر تنظیم می شود.

حتی اگر شما ایده ای در مورد چگونگی رفتار یک بازار در یک زمان مشخص داشته باشید، ممکن است بهترین گزینه ای که در اختیار شما قرار می دهد، برای ایده شما به درستی عمل نکند.

با فارکس ، شما می توانید در هر زمان در طول روز باز بازار، سفارش های محدود را برای هر قیمت وارد کنید یا یک سفارش بازار را اجرا کنید.

از لحاظ خروج از معاملات باز، برخی از کارگزاران باینری آپشن به شما اجازه می دهند معاملات را در ابتدای معاملات ببندید، اما معمولا تنها بعد از یک مقدار از پیش تعیین شده بسته می شود.

و همانطور که قبلا ذکر شد، ارزش بازپرداخت به معامله گر بر این اساس است که ترید شما سود کرده است یا خیر و همچنین به کارگزار شما.

در فارکس لحظه ای، شما می توانید تجارت خود را در هر زمان (به جز در آخر هفته با اکثر کارگزاران) ببندید. حتی اگر یک ثانيه در تجارت باشید، می توانید بیرون بیایید و درآمد کسب کنید یا زیان های خود را کاهش دهید.

در نهایت، اگر فکر می کنید روند طولانی مدتی وجود دارد و شما می خواهید تا رسیدن به حداکثر سود خود تا زمانی که ممکن است صبر کنید، می توانید آن را در بازار لحظه ای با استفاده از مقیاس گیری و تکنیک های توقف اجرا کنید.

با باینری آپشن، تاریخ انقضا و حد سود بر شما محدود می شود؛ شما به محض اینکه به ترید نزدیک می شوید یا گزینه منقضی می شوید، از تجارت خارج می شوید.

بسته به ریسک و تنظیمات مدیریت تجارت شما، هر دو ابزار معاملاتی می توانند بسته به اینکه چه مقدار از زمان شما می خواهید در مقابل پلت فرم معاملاتی خود، چقدر فعال می خواهید و یا آنچه که انتظار دارید بازار را انجام دهد، می تواند خوب یا بد باشد.

هزینه ی معاملات

در معاملات باینری آپشن، هزینه های اضافی معامله غیر از آنچه که معمولا در پرداخت نهایی محاسبه می شود وجود ندارد.

در فارکس حرفه ای، هزینه معامله به شکل اسپرد، کمیسیون یا هر دو صورت می گیرد. ما قبلا در فصل قبلی راجب به آن بحث کرده ایم اما مجددا به آن می پردازیم.

انتخاب ترید

یکی دیگر از مسئله های بزرگ در مورد معاملات باینری آپشن این است که شما فقط به جفت ارز مانند بیشتر کارگزاران خرده فروشی فارکس محدود نمی شوید.

در حالی که جفت ارزها از رایج ترین دارایی ها هستند که می توانید معامله کنید، ممکن است با بعضی از کارگزاران باینری آپشن این فرصت را داشته باشید که ایده های خود را در تعداد محدودی از سهام انفرادی، شاخص های سهام و حتی کالاها معامله کنید.

ریسک نوسانات

نوسانات شگفت انگیز معمولا در تجارت باینری آپشن مسئله ی مهمی نیست. با توجه به اینکه دیدگاه شما درست است، لازم نیست نگران واکنشهای زانو شکن مارکت باشید. در واقع حداکثر ضرر و حداکثر سود در کنار هم قرار دارند.

با این حال، در فارکس لحظه ای، نوسانات شدید می تواند به شدت و بسیار سریع ارزش یک موقعیت را تحت تاثیر قرار دهد، که باعث می شود کار بیشتر تنظیم فرایندهای مدیریت ریسک بسیار مهم باشد.

خطای معامله گر

حاشیه خطا در هنگام ورود به یک تجارت در معاملات باینری آپشن بسیار کوچک است. این به خاطر این است که تنها دو اقدام در انتخاب باینری آپشن ها وجود دارد: هیچ یا همه.

هیچ محدودیتی برای نگهداری و یا بستن یا تنظیم وجود ندارد. در فارکس لحظه ای، یک معامله گر نامناسب ممکن است فراموش کند که دستورات خروج و یا تنظیم را تنظیم کند، که احتمالا باعث ایجاد زیان بیشتر نسبت آن می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا