آموزشآموزش فارکسدانشجو - سال اول

تجارت حمل و نقل

یکی از ابزارهای مالی را قرض می گیرید و از آن برای خرید یک ابزار مالی دیگر استفاده می کنید.

یک تجارت حمل و نقل زمانی است که شما یکی از ابزارهای مالی (مانند دلار آمریکا) را قرض می گیرید و از آن برای خرید

یک ابزار مالی دیگر (مانند ین ژاپن) استفاده می کنید.

در حالی که شما نرخ بهره پایین را در مورد ابزار مالی که قرض گرفته اید و یا فروخته اید پرداخت میکنید، سود بیشتری را برای ابزار مالی که خریداری کرده اید ،بدست می آورید.

سود شما پولی است که از تفاوت نرخ بهره بدست می آورید.

روش دیگری برای درآمد داشتن در بازار فارکس بدون نیاز به خرید کم و فروش بالا، وجود دارد، که می تواند روز به روز دشوارتر شود.

معاملات و تجارت حمل و نقل ریسک ترید carry معامله حمل افشای ریسک

معاملات حمل و نقل زمانی بهتر کار می کنند که سرمایه گذاران ریسک می کنند. نیازی نیست شرایط اقتصادی فعلی خوب باشد، اما چشم انداز نیازی نیست که مثبت باشد.

اگر چشم انداز اقتصادی کشور به نظر خیلی خوب نمی رسد ، پس هیچ کس آماده نیست که در معرض ریسک قرار گیرد. به عبارت ساده تر، معاملات حمل زمانی که سرمایه گذاران با ناسازگاری ریسک کمتری روبرو هستند،بهترین جواب را میدهد.
معاملات حمل زمانی خوب کار نمی کند که ناسازگاری ریسک بالا باشد.

هنگامی که ریسک بالا باشد، سرمایه گذاران کمتر تمایل دارند که پول های ارزنده تر را خریداری کنند و تمایل دارند موقعیت خود را،در ارزهای با ارزش بالاتر کاهش دهند. (معاملات و تجارت حمل و نقل)

هنگامی که شرایط اقتصادی نامطمئن است، سرمایه گذاران تمایل دارند سرمایه گذاری خود را در ارزهای امن انجام دهند، که تمایل دارند نرخ بهره پایینی مانند دلار و ین ژاپن را پیشنهاد دهند.

پیداکردن یک جفت مناسب برای انجام تجارت حمل بسیار ساده است. به دنبال دو چیز باشید:

1-یک differential با بهره بالا را پیدا کنید.

2-پیدا کردن یک جفت که پایدار باشد و یا در روند صعودی ارز ارزیابی شده است. این به شما این امکان را می دهد که در تجارت به همان اندازه که ممکن است بمانید و از تفاوت نرخ بهره سود بهره مند شوید.

همیشه به یاد داشته باشید که عوامل اقتصادی و سیاسی هر روز جهان را تغییر می دهند.

نرخ بهره و تفاوت نرخ بهره بین ارزها نیز ممکن است تغییر کند. معاملات عمومی حمل (مانند تجارت حمل ین) را از نظر سرمایه گذاران دور کند.

بنابراین، هنگام انجام تجارت حمل و نقل، باید ضررهای خود را مثل یک تجارت مستقیم محدود کنید.

هنگامی که به درستی اعمال می شود، حمل و نقل می تواند درآمد قابل توجهی را همراه با استراتژی های معاملاتی تان به حساب شما اضافه کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا