آموزشآموزش فارکسپیش دبستانی

بهترین زمان روز برای ترید فارکس

تداخل بین جلسات

بهترین زمان روز برای ترید فارکس

یک مسابقه یک سوالی! چه زمان در روز ارزش تلویزیون بالاست؟ اگر گفتید درساعات اولیه، جوابتان درست خواهد بود.

بهترین زمان در روز برای ترید فارکس

این مسئله چه ربطی به جلسات ترید دارد ؟ ما فقط علاقه مند به دانستن آن هستیم چرا که در این ساعات نقدینگی نیز در بالاترین حد خود قرار دارد و این زمانی که افراد بیشتری در بازار حضور دارند. منطقی است که شما فکر کنید این اتفاق درهنگام تداخل بین دو جلسه رخ می دهد.

اگر این تصور را دارید باید بگویم نصف و نیمه درست حدس زدید. بیایید راجع به ویژگی های تداخل دو جلسه صحبت کنیم تا ببینیم علت چیست.

تداخل توکیو و لندن

نقدینگی در این جلسه به چند دلیل بسیار اندک است. به طور معمول، به اندازه ی جلسه آسیا جنبش و فعالیت زیادی نداشته است. بنابراین هنگامی که بعد از ظهر می رسد، زنگ مسابقه به صدا در می آید.

زمانی که تریدرهای اروپایی شروع به رفتن به اداره ها می کنند همه چیز شروع می شود. در حقیقت وقتی نقدینگی کم است،همه چیز کسل کننده خواهد بود.

این زمان ایده آلی است برای اینکه یک بازی مورد علاقه ات را انجام دهی و یا با خیال راحت دنبال یک ترید بالقوه خوب برای لندن یا جلسه ی نیویورک بگردی.

تداخل نیویورک و لندن

این زمانی است که عملیات اصلی آغاز می شود! شما شاید به ظاهر ببینید که تریدرها پا روی پا انداخته اند و بی کار نشسته اند، چرا که می دانند که کارشان متوقف شده است. اما این زمان شلوغترین زمان روز است چرا که تریدرهای دو مرکز مالی بزرگ (لندن و نیویورک) شروع به جنگیدن می کنند.

در طول این دوره است که ما می توانیم برخی از حرکت های بزرگ را ببینیم، به ویژه زمانی که گزارش های اخبار از ایالات متحده و کانادا پخش می شوند. بازارها نیز می توانند توسط اخبار پخش شده از اروپا، تحت تاثیر قرار بگیرند.

اگر جریانی در طول جلسه ی اروپا آغاز شود، ما شاهد ادامه ی آن خواهیم بود، چرا که تریدرهای آمریکا تصمیم می گیرند که سریع وارد جریان شوند و موقعیت خود را با توجه به اتفاقاتی که زودتر افتاده بنا کنند. با این وجود، باید در پایان این جلسه مراقب باشید.

زیرا برخی از تریدرهای اروپایی ممکن است موقعیت خود را ببندند که می تواند منجر به جنبش های سخت و عجیب قبل از وقت استراحت ناهار ایالات متحده آمریکا شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا