آموزشآموزش رمز ارزارزهای دیجیتالدسکتاپکیف پولموبایل و تبلت

کیف پول نرم افزار (Software Wallet) چیست ؟

اپلیکیشن مدیریت حساب شخصی

کیف پول نرم افزار (Software Wallet) چیست ؟

کیف نرم افزار یا کیف گرم با نصب نرم افزار بر روی کامپیوتر (PC) یا گوشی موبایل (Mobile) افراد این قابلیت را به کاربران می دهد تا به راحتی بتوانند کلید های خصوصی و عمومی خود را نگهداری کرده و حساب خود را مدیریت کنند.

برخی نرم افزار ها به کاربر این قابلیت را می دهند تا بدون دانلود زنجیره کامل بلاک چین بتوانند معاملات و تمام انتقالات مالی را انجام دهند. این در حالی است که برخی دیگر از نرم افزارها به زنجیره کامل بلاک چین احتیاج دارند که حجم این زنجیره بیش از 100 گیگا بایت است و برای بسیاری از کاربران به خصوص در ایران قابل انجام نباشد.

کیف نرم افزار یا کیف گرم با نصب نرم افزار بر روی کامپیوتر (PC) یا گوشی موبایل (Mobile) افراد این قابلیت را به کاربران می دهد

ورژن موبایل نیز به به صورت اپلیکیشن موبایل قابل استفاده هستند که به کاربران این اجازه را می دهد تا هر کجا که باشند با کمک موبایل خود به مدیریت حساب خود بپردازند.

کاربران برای افزایش امنیت می بایست از اطلاعات ذخیره ای را به عنوان بک آپ (Backup) در جای مطمئنی نگهداری نمایند. اطلاعات ورود به حساب در کنار کلید های خصوصی و عمومی این اطلاعات را تشکیل می دهند. اگر به هر صورتی این اطلاعات به دست افراد دیگری بیافتد، آنها به راحتی می توانند تمام موجودی شما را سرقت نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا