آموزشآموزش فارکس

تبریک میگم، از پسش بر اومدی!

شما تمامی مطالب ای اموزش ها رو خوندید

تبریک میگم، از پسش بر اومدی!

شما تمامی مطالب ای اموزش ها رو خوندید و تمام اون چیزی که برای فتح دنیای فارکس بهش احتیاج دارید و همراه خودتون دارید که میتونید تو یکی دو سال آینده بازنشست بشید و با جت شخصیتون سفر کنید. درسته؟

هی تازه کار یکم بیشتر فکر کن!

ببخشید که حباب بالایسرتو ترکوندم، اما تو تازه یک هزارم از کل داستان و می دونی.

ما قصد نداریم چیزی رو لاپوشونی کنیم. اگر یادت باشه قبلا هم گفته بودیم که این مسیر قرار سخت تر هم بشه.

اگر شما یک تازه کار هستید که فقط مدرسه را به پایان رسانده اید، به احتمال زیاد در تجارت به شدت بدبخت خواهید شد.

اما مشکلی نیست. بر خلاف رشته فرنگی، هیچ چیزی مانند یک معامله گر متخصص فوری وجود ندارد. هر چیزی که ارزش یادگیری خوب را داشته باشد زمان زیادی می برد. به همین دلیل رشته فرنگی فوری فوق العاده بد مزه است.

رفتن مستقیم به بازارها و تجارت در یک حساب کاربری رییل یا واقعی مانند تلاش برای NBA درست پس از خواندن “بسکتبال برای Dummies” است. ممکن است تحت فشار قرار بگیرین، اسیب ببینید و گیج بشین. به این دلیل که شما توانایی های فیزیکی و روحیتون و رو هنوز تقویت نکردید. در فارکس هم دقیقا به همین صورت است.

جهان ارز پویا و پیچیده است. این دنیا توسط افراد نابغه با مدرک های تحصیلی عالی که حجم بالایی از سرمایه و تکنولوژی هایی که با پول زیاد می تونید بخرید رو دارن، قانون گذاری میشود.

هنگامی که وارد دنیای تجارت فارکس می شوید، باید آماده باشید که با بزرگترین کوسه ها بجنگید. و میدونید که کوسه ها عاشق جشن گرفتن با تازه کار ها هستند.

حالا ترسیدید؟

خوبه!

ما فقط این کار را کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که شما فهمیدید که حتی اگر شما در هر کاری که انجام می دهید لذت ببرید، تجارت فارکس تجارت جدی است و شما باید از این روش به آن نزدیک شوید.

با تمام این گفته ها، هر کسی که با اشتیاق و تعهد به یادگیری این کسب و کار، فرصت گرفتن یک قطعه کوچکی از یک کیک بسیار بزرگ و سپس مقدار بیشتری از آن را دارد.

بله، شما می توانید آن را انجام دهید، اما قبل از شروع ماجراجویی در تجارت فارکس، در اینجا چند درس است که ما آموخته ایم و برای کمک به شما در مسیر درست می خواهیم با شما به اشتراک بگذاریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا