آموزشآموزش فارکسبازار سرمایهمهدکودک

کارگزاران دارنده ی میز معاملاتی در مقابل کارگزاران بدون میز معاملاتی

انواع کارگزاری معاملاتی

کارگزاران دارنده ی میز معاملاتی در مقابل کارگزاران بدون میز معاملاتی

کدام نوع کارگزار را باید انتخاب کنم؟ اولین نوع کارگزار یا دومین نوع؟ این کاملا به شما بستگی دارد! یک نوع کارگزار بهتر از نوع دیگر آن نیست، زیرا همه آن ها به معامله گر بستگی دارد.

شما تصمیم می گیرید که آیا می خواهید معاملات شما اسپرد کمتری داشته باشد ولی برای هر معامله کمیسیون بپردازید یا معاملات شما اسپرد بیشتری داشته باشد اما دیگر کمیسیون نپردازید.

معمولا معامله گران روز،ترجیح می دهند  معاملاتشان گستردگی کمتری داشته باشد چرا که به این طریق به راحتی سود کمی نصبیشان می شود چرا که در بازارباید عرصه ی کمتری پوشش داده شود تا هزینه ی تراکنش پرداخت شود. در عین حال، گستردگی های وسیع تربیشتر تمایل دارد به سمت موقعیت های بزرگترتریدرها کشیده شود.

برای تصمیم گیری آسان تر، خلاصه ای از تفاوت های عمده بین سازندگان بازار، کارگزاران STP و کارگزاران STP + ECN در اینجا آورده شده است.

STP+ECN STP Market Maker
اسپرد متغییر یا کمیسیون بیشتر آن ها اسپرد متغیر دارند اسپرد ثابت
پلی بین مشتری و ارائه کنندگان نقدینگی یا شرکت کنندگان دیگر ساختن پل بین مشتری و ارائه کنندگان نقدینگی گرفتن سر دیگر معاملات
قیمت ها توسط ارائه کنندگان نقدینگی یا بقیه ی شرکت کننده ها تعیین می شود. قیمت ها توسط ارائه کنندگان نقدینگی تعیین می شود قیمت های غیر حقیقی
اجرای اتوماتیک بدون تغییر قیمت اجرای اتوماتیک بدون قیمت گذاری دوباره پر شدن قیمت ها توسط کارگزاران برپایه احتیاط
نشان دادن عمق بازار یا اطلاعات نقدینگی

بر خلاف آنچه شما ممکن است در جای دیگری بخوانید، کارگزاران فارکس دنبال شما نمی گردند  تا شما را سرکیسه کنند. آنها می خواهند با شما تجارت کنند و نه اینکه شما را از دنیای تجارت بیرون می اندازند. در مورد آن فکر کنید، اگر تمام پول خود را در معاملات از دست بدهید، آنها نیز مشتریان خود را از دست خواهند داد.

مشتری ایده آل کارگزاران DD ، کسی است  که به ندرت دچار زیان می شود. به عبارت دیگر، یک مشتری که در نهایت نه برنده و نه بازنده باشد. به این ترتیب، کارگزار پول را در معاملات مشتری کسب می کند، اما در عین حال، مشتری در بازی با بیرون نیامدن از حساب خود باقی می ماند. در اصل، کارگزاران، مشتریان خود را برای ادامه معاملات نیاز دارند!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا