آموزشارزهای دیجیتاللیست دیجیتال ارزها

بیت کوین دارک (BitcoinDark) چیست؟

ارز با اثباتِ کار با ویژگی های خاص

بیت کوین دارک (BitcoinDark) چیست؟

ارزهای دیجیتال به سرعت در حال افزایش هستند و انواع جدیدی از آنها روزانه وارد بازار میشوند که کاملا با یکدیگر متفاوتند. این ارزها با یک سیستم کاملا خصوصی و استفاده از سیستم بلاکچین و کاملا غیر متمرکز، اجازه ی مبادلات بدون احراز هویت را به شما می دهد.

به عنوان مثال، ارز دیجیتال بیت کوین دارک اجازه می دهد تا اعضای آن برای نگه داشتن ارز، پاداش آن را با یکدیگر تقسیم کنند که منجر به پرداخت بیشتر برای ماینرهای فردی که برای بررسی معاملات و تولید این سکه در روند به اشتراک گذاری ثانیه به ثانیه تلاش می کنند، میشود.

بیت کوین دارک نوعی ارز با اثباتِ کار است که به دلیل ویژگی های خاص، موجب حسادت دیگر ارزها میشود. پروتکل Teleport بیت کوین دارک با استفاده از سرورهای اختصاصی حریم شخصی و یک آدرس زمانی به نام Telepord امیدوار است تا ستون سیستم عامل SuperNet را با استفاده از رویکرد منحصر به فرد و روش های ناشناس ایجاد کند.

بیت کوین دارک دارای یک سیستم مالی شامل معادن، مبادلات و ماینرها است که تضمین می کند ماینرها قادر به تولید ارز خود و حفظ کامل آن هستند.

این امر بیت کوین دارک را بسیار متفاوت از سیستم های مالی عادی استفاده شده توسط دولت های آسیب پذیر و مستعد سوء استفاده توسط مدیران خود، کرده است.

هیچ مدیری برای بیت کوین دارک وجود ندارد زیرا همه در تولید و پردازش ارز شرکت می کنند و از این رو امنیت و اعتماد همه ی افراد شرکت کننده، تعین کننده است.

مبادلات پنهانی دارایی بیت کوین دارک به شما اجازه ی ترید و خرید و فروش با ارزهای پنهان را نیز می دهد که این امر نیز کاملا به صورت غیر متمرکز کنترل می شود و هیچ نقطه ای از شکست را ارائه نمی دهد. بنابراین این اطمینان به شما داده می شود که ترید های شما کاملا ناشناخته انجام شده و تنها در دفترچه ی شما ثبت شده است.

عواملی مانند دخالت دولت ها با بیت کوین دارک امکان پذیر نیست، زیرا این ناشناسی به این دلیل است که بیشتر دولت ها برای سودهای شخصی خود تمایل به نظارت بر تراکنش های مالی دارند.

با استفاده از بیت کوین دارک، شما تبدیل به بانک خود میشوید و باید مسئولیت هایی را که با آن مواجه می شوید را بپذیرید. شما همچنین میتوانید از مزایایی استفاده کنید که بیشتر مردم ندارند مانند امتیازی که شما را در یک دسته کاملا متفاوت از موسسات مالی قرار می دهد.

درست مانند سایر ارزها، ارزهای دیجیتال هم استانداردهای مخصوص به خودشان را دارند، مثل نرخ ارز، تغییرات ارزش پول در طول زمان و حتی نوسان های آن. این عامل که منجر به ایجاد بورس مبادلات بیت کوین برای افرادی شده است که تمایل به ترید ارزهای خود برای انواع دیگر ارزها که بیشتر به طور گسترده پذیرفته شده است.

هرچند زمانی که بیت کوین دارک را در کنار ارزهای دیگر قرار میدهیم، متوجه مزایای بهتر آن از نظر امنیت و خصوصی سازی آن میشویم، ارزش این ارز هیچ گاه به شدت کاهش پیدا نکرده است و بسیار امن تر از پول نقد است که ممکن است به سرقت رود و یا دزدیده شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا