آموزشپولهای الکترونیکدرگاه پرداختوب مانی

وب مانی (WebMoney) چیست؟

پول الکترونیکی برای پرداختهای آنلاین

وب مانی (WebMoney) چیست؟

وب مانی (WebMoney) پول الکترونیکی جهت پرداخت های آنلاین می باشد که در سال 1998 در روسیه شروع به فعالیت کرد. این کمپانی به واسطه سرویس های مناسب و اعتبار بالایی که دارد مورد توجه کاربران زیادی به خصوص از ایران قرار گرفته است.

کاربران ایرانی می توانند با ارائه مدارکی مبنی بر داشتن اقامت کشورهایی مانند گرجستان به افتتاح حساب وب مانی خود اقدام نمایند.

در سال 2015، این کمپانی توانست مجوز کار در بازار اروپا را توسط رگولیشن Financial Conduct Authority بریتانیا بدست آورده و به کاربران اروپایی سرویس خود را ارائه دهد.

وب مانی (WebMoney) پول الکترونیکی جهت پرداخت های آنلاین می باشد که در سال 1998 در روسیه شروع به فعالیت کرد

تا کنون بیش از 34 میلیون کاربر اقدام به افتتاح حساب کردند تا بتوانند از سرویس های پرداخت آنلاین آن در برخی سایتها استفاده نمایند. به کاربران بعد از افتتاح حساب شماره دبلیو ام آی دی (WMID) تعلق می گیرد که همان شماره داشبورد اصلی می باشد.

سپس کاربر می تواند چندین کیف پول دبلیو ام زد (WMZ) به ارزهای مختلف می تواند باز کند که در حساب وی ثبت می گردد. برای انتقال پول بین کاربران، استفاده می شود.

برای مدیریت حساب و انجام انتقالات مالی، کاربر هم می تواند از طریق وب (Web)، هم اپلیکیشن (App) و هم نرم افزار دسکتاپ (Desktop) استفاده نماید. کاربران می توانند با توجه به نیاز خود اقدام به افتتاح حساب کنند که به مدارک مختلفی نیز احتیاج است.

کاربران همچنین می توانند اعتبار وب مانی خود را به دلار آمریکا (US Dollar)، یورو (EURO)، روبل روسیه (Russian Rubles)، گریونی اوکراین (Ukrainian Hryvni)،روبل بلاروس (Belarusian Rubles)، سهام طلا (Stock Gold)، دونگ ویتنام (Vietnamese Dong) و بیت کوین (Bitcoin) تبدیل نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا