آموزشآموزش فارکسابتدایی

معاملات به کمک فیبوناچی

جمع بندی مطالب آموخته شده درباره فیبوناچی

معاملات به کمک فیبوناچی

سطوح پایدار فیبوناچی که نباید از آن ها چشم برداریم عبارتند از: 23.6٪، 38.2٪، 50.0٪، 61.8٪ و 76.4٪ است. سطوحی که به نظر می رسد بیشترین وزن را به خود اختصاص می دهند، عبارتند از: 38.2٪، 50.0٪ و 61.8٪ که به طور معمول به عنوان تنظیمات پیش فرض بسیاری از نرم افزارهای برنامه نویسی فارکس تنظیم می شوند.

معاملات به کمک فیبوناچی اموزش مقدمات تا پیشرفته فارکس

به یاد داشته باشید که معامله گران فارکس سطوح فیبوناچی بازگشتی را به عنوان مناطق حمایت و مقاومت بالقوه مشاهده می کنند و به این دلیل که بسیاری از معامله گران فارکس این سطوح را چک می کنند، سطوح حمایتی و مقاومت ممکن است پیشگویی کامل خود را انجام دهند.

معاملات به کمک فیبوناچی جمع بندی مطالب آموخته شده درباره فیبوناچی

همانند سطح فیبوناچی بازگشتی، سطوح فیبوناچی توسعه یافته عبارتند از: 38.2٪، 50.0٪، 61.8٪، به خوبی سطوح  100٪، 138.2٪ و 161.8٪. معامله گران از سطوح فیبوناچی توسعه یافته به عنوان مناطق حمایت و مقاومت بالقوه برای تعیین حدود سود استفاده می کنند.

باز هم، از آنجایی که بسیاری از معامله گران فارکس این سطوح را زیر نظر دارند و سفارشات خرید و فروش خود را به گونه ای انجام می دهند که سودی شاملشان شود، این سطوح اغلب می تواند به پایان روند منجر شوند درست به خاطر انتظارات پیشگویی شده.

به منظور استفاده از سطوح فیبوناچی در نمودارهای خود، شما نیاز به شناسایی نوسانات بالا و پایین دارید. Swing High یک شمع با حداقل دو (high) پایین تر در هر دو سمت چپ و راست خود است. Swing Low یک شمع با حداقل دو (low) بالاتر در هر دو سمت چپ و راست خود است.

با استفاده از ابزارهای فیبوناچی، احتمال موفقیت معاملات فارکس زمانی که از سطوح حمایت و مقاومت، خطوط روند و الگو های شمع برای ردیابی نقاط ورود و خروج استفاده می کنید، افزایش می یابد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا