ثروتمندانخانواده ثروتمندسرمایه گذاری

خانواده آرنو – The Arnaults Family

خانواده آرنو

شهرت و آوازه ی آرنوها عمدتاً به خاطر برندهای لاکچری مووت هنسی ویتون  با نماد معاملاتی فرابورس (LVMUY)، یا LVMH و کریستین دیور، است.

بزرگ خاندان آرنوها، برنارد ژان اتین آرنو، کماکان رئیس هیئت مدیره و مدیر کل اجرایی LVMH می باشد. دو فرزند او، آنتونی و دلفین، نیز در این شرکت فعالند.

برنارد آرنو، بعنوان یکی از برترین سلیقه پردازان جهان در عرصه مد و زیبایی، سودای امپراطوری بر 70 برند معروف جهان را در سر می پروراند که شامل دُم پرینون، بولگاری، لوئیس ویتون، سفورا، تگ هُوور، و همچنین نزدیک به 3900 فروشگاه خرده فروشی، همگی زیر پوشش برند کالاهای لاکچری LVMH، می باشد.

این شرکت، که او از سال 1989 (1368) تا کنون مدیر اجرایی آن می¬باشد، در سال مالی 2016، رکورد فروش نزدیک به 40 میلیارد دلار داشته است.

بخش عمده ای از ثروت Arnaults به سهام Christian Dior که وظیفه ی کنترل نرخ بهره ی آن در LVMH را دارد وابسته است. Arnaults همچنین دارای میلیاردها دلار سهام در LVMH به طور مستقیم در سوپر مارکت های زنجیره ای کارفور و هرمس است.

او که مدافع و کلکسیونر هنر است، نقش کلیدی در موزه ی 135 میلیارد دلاری Louis Vuitton که توسط Frank Gehry طراحی شده است که و اکتبر 2014 افتتاح شد، داشته است. LVMH در حال حاضر با شهر پاریس کار می کند تا یک موسسه فرهنگی مهم جدید ایجاد کند که به هنرمندان و اجرای زنده اختصاص پیدا می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا