آموزشآموزش فارکسدانشجو - سال دوم

ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده آمریکا از 50 ایالت و یک ایالت فدرال تشکیل شده است

ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده آمریکا از 50 ایالت و یک ایالت فدرال تشکیل شده است.

اکثریت کشور را می توان در شمال امریکا پیدا کرد، اما ایالات متحده نیز در برخی از مناطق در اقیانوس آرام قرار دارد.

از زمانی که استقلال خود را از U.K. در چهارم ژوئیه در سال 1776 بدست اورد، ایالات متحده تبدیل به یک ابرقدرت اقتصادی شد نه فقط در غرب بلکه در کل جهان.

بزرگترین اقتصاد جهان، ایالات متحده نقش مهمی در بازار جهانی ایفا می کند.

فقط در مورد هر گونه توسعه اقتصادی در ایالات متحده، از قبیل افزایش یا کاهش هزینه های مصرف کننده و یا ریاست آن توسط رئیس جمهور، که به صورت عمومی منتشر می شود، می تواند تاثیر بسیار خوبی بر اقتصاد در سراسر جهان ایجاد کند!

ایالات متحده آمریکا سیاست و اقتصاد آمریکا بودجه امریکا

ایالات متحده: آمار و ارقام

  • همسایگان: کانادا، مکزیک، پورتوریکو، کوبا
  • اندازه: 3،794،101 مایل مربع
  • جمعیت: 309،349،689
  • تراکم: 87.4 نفر در هر مایل مربع
  • پایتخت: واشنگتن دی سی
  • رئیس دولت: دونالد ترامپ رئیس جمهور
  • بازیگران مشهور: ساندرا بولاک، ویل اسمیت، جانی دپ، هالی بری
  • ارز: دلار (USD)
  • کالاهای وارداتی : ذخایر صنعتی (نفت،….)، کالا های بزرگ یا سرمایه (کامپیوتر، تجهیزات مخابراتی، قطعات خودرو، ماشین های اداری، ماشین های الکتریکی)، کالای مصرفی (خودرو، لباس، دارو، مبلمان، اسباب بازی)، و محصولات کشاورزی
  • صادرات اصلی: کالاهای سرمایه ای (ترانزیستور، هواپیما، قطعات خودرو، کامپیوتر، تجهیزات مخابراتی)، لوازم صنعتی (مواد شیمیایی ارگانیک)، کالاهای مصرفی (اتومبیل، دارو)، محصولات کشاورزی (سویا، میوه، ذرت)، باربی، کنسول های ایکس باکس و اپل آی پاد
  • شرکای وارداتی: چین (19 درصد)، کانادا (14.1 درصد)، مکزیک (12 درصد)، ژاپن (6.4 درصد)، آلمان (4.7 درصد)
  • شرکای صادراتی: کانادا (18.9٪)، مکزیک (14٪)، چین (7.2٪) و ژاپن (4.5٪)
  • منطقه زمانی: GMT -10، GMT -9، GMT -8، GMT -7، GMT -6، GMT -5
  • وب سایت: http://www.usa.gov

اکتشاف اقتصادی

ایالات متحده به طور گسترده به عنوان ثروتمندترین کشور در جهان محسوب می شود و در سال 2012 حدود 16.24 تریلیون دلار تولید کرد. در سال 2012، از درآمد سرانه – که تنها درآمد کل درآمد کشور تقسیم بر جمعیت آن است – 13 در سال 2012 به میزان 51،700 دلاردر یک سال است.

صنایع اصلی ایالات متحده عبارتند از هواپیما، خودرو، ترانزیستور، تجهیزات مخابراتی و دیگر مواد صنعتی. اگر چه ممکن است به نظر برسد که اقتصاد ایالات متحده به سمت کالاهای فیزیکی تولیدی متمرکز است، 70 درصد از تولیدات آن به طور واقعی از بخش خدمات است.

صحبت از تجارت شد، یکی از عناصر کلیدی اقتصاد ایالات متحده این است که کشور به بدست آوردن کسری تجاری عظیم مشهوراست (به عنوان مثال، ارزش کل کالاهای وارداتی به کشور بیش از ارزش کلی کسانی است که خارج از کشور هستند).

ایالات متحده همچنین خانه ی بورس اوراق بهادار نیویورک که بزرگترین بورس اوراق بهادار در جهان است، می باشد. و همچنین خانه بزرگترین بازار اوراق قرضه در جهان است که دارای سرمایه بازار بیش از 31 تریلیون دلار و اوراق قرضه به ارزش 822 میلیارد دلار به طور متوسط در روز است.

بودن در رتبه ی یک بازار جهانی،باعث می شود رویدادهای داخلی در ایالات متحده به عنوان اقتصاد برتر بر بازارهای جهانی تاثیر بگذارد …حتی بر روی بازار ارز خارجی!

سیاست پولی و مالی

هیئت مدیره فدرال رزرو، که بیشتر به نام FEDمعروف است، سازمان تنظیم مقررات اصلی ایالات متحده در هنگام تنظیم و اجرای سیاست پولی است.

سیاست پولی فقط راهی است که فدرال رزرو دسترس بودن و عرضه پول در اقتصاد را کنترل می کند و آنچه که بانک فدرال از دیگر بانک های مرکزی متفاوت می سازد این است که اهداف آن بر مبنای اثرات بلندمدت سیاست پولی آن استوار است.

فدرال رزرو دو هدف اصلی دارد. نخستین آن این است که قیمت کالاهای مصرفی و خدمات را پایدار نگه دارد و دوم اینکه اطمینان خاصل کند که رشد اقتصادی پایدار را وجود دارد .

به عبارت دیگر، بانک فدرال فقط می خواهد مطمئن شود که Benjies ارزش را از دست نمی دهد و یو مادر و پدر شغل دارند!
در فدراسیون فدرال، کمیته بازار فدرال باز (FOMC) است. در حال حاضر به رهبری فرماندار فدرال، جروم پاول، FOMC وظیفه دارد تصمیمات صحیح و منطقی در مورد سیاست پولی بگیرد.

FOMC دارای دو سلاح اصلی برای مبارزه با تورم و دستیابی به اهداف بلند مدت آن است: عملیات بازار باز و نرخ بودجه بانک فدرال.

اولین خط دفاع فدرال رزرو، عملیات بازار آزاد آن، خرید و فروش ابزارهای مالی دولتی مانند اوراق بهادار، اوراق بهادار و اوراق قرضه است.

نرخ فدرال فدرال ایالات متحده، قوی تر و واضح تر از تفنگ ساچمهای دو طرفه است، این نرخ بهره بانک فدرال به بانک های دیگر است.

در حال حاضر، یکی از مسئولان تصمیم گیری در مورد سیاست های مالی، وزارت خزانه داری ایالات متحده است. سیاست مالی استفاده از هزینه های دولت یا جمع آوری مالیات برای تأثیرگذاری بر جهت اقتصاد است.

برای تشویق فعالیت های تجاری، وزارت خزانه داری ایالات متحده، برای مثال، می تواند مالیات را کاهش دهد و بودجه بیشتری را در زیر ساخت های سرمایه ای مانند بزرگراه ها، مدارس، پهنای باند، پایگاه های نینجا نظامی مخفی و غیره انتخاب کند.

از سوی دیگر، اگرکنترل تورم از دست خارج شود، می تواند نرخ مالیات را افزایش دهد و مخارج را کم کند.

شناختن دلار

آیا می دانستید که نام مستعار “باک” برای دلار آمریکا از buckskin گرفته شده است، که یک ,وسیله معمول رایج برای معامله بود که مهاجران اولیه آمریکایی در هنگام معامله با هندوها از ان استفاده می کردند؟

حتی پس ازان که پوا کاغذی جایگزین ان شد در سیستم مبادله، مردم هنوز هم به عنوان مبادله ارز به عنوان پول از “باک” استفاده می کنند! این ویژگی های مرتبط با فارکس را بررسی کنید:

نقدینگی مورد علاقه ی من است!

مقدار روزمره معاملات ارز هر روز USD را در بر دارند. کالاها مانند طلا و نفت خام نیز با دلارها تعریف شده اند. در طول جلسه آسیایی به تنهایی، دلار 93 درصد از معاملات ارز را در بر می گیرد!

برای قرار دادن این دیدگاه، از بورس اوراق بهادار نیویورک و بازار اوراق بهادار ایالات متحده برای مثال استفاده کنید. ارزش شرکت های موجود در بورس NYSE به 28.5 تریلیون دلار می رسد که حدود 78 درصد از بازار 36.6 تریلیون دلاری جهان است.

به همین ترتیب، از 82.2 تریلیون دلار ارزش بازار جهانی اوراق قرضه، ایالات متحده 31.2 تریلیون دلار به مصرف می رسد. هر معامله ی خاصی به نوعی شامل USD می شود.این مسئله برای نقدینگی چطور است؟

دولت فدرال و ایالات متحده بر این باور است که من باید قوی بمانم

در طی چند دهه گذشته، بانک فدرال و وزارت خزانه داری ایالات متحده سیاست “قدرت دلار” را حفظ کرده اند.

آنها بر این باورند که سیاست پولی و مالی باید به نرخ ارز قوی ایالات متحده مبدل شود، زیرا این امر به ایالات متحده و سایر نقاط جهان سود خواهد رساند.

ارزهای بسیاری از کشورهای در حال ظهور به من تکیه می کنند تا ارزششان را تعیین کنم.

چند بار این حرف را شنیدید، دلار ارز ذخیره جهان است؟ خوب، دلیل این است که برخی از کشورها در واقع ارزهای خود را به قیمت دلارمرتبط می سازند!

هنگامی که یک کشور این کار را انجام می دهد، دولت موافقت می کند که پول خود را به قیمت ثابت در برابر دلار خریداری یا فروش نماید.

در حالی که دولت می تواند عرضه پول را افزایش و کاهش دهد، آنها همچنان به داشتن مبلغ معادل دلار در ذخایر نیاز دارند.

این روند اهمیت دلار در سراسر جهان را افزایش می دهد، زیرا این بدان معنی است که برخی اقتصادها کاملا وابسته به دلار هستند!

اگر ارزش دلار به یک سقوط عظیم برسد، اثر منفی وسیع در همه کشورهای دیگر که ارزش پولشان را بر دلار تنظیم کرده اند، ایجاد می شود.

شاخص های اقتصادی مهم برای USD

تغییر اشتغال غیر کشاورزی (NFP) – گزارش استخدامی NFP تغییر در تعداد افراد شاغل در ماه قبل را اندازه گیری می کند.

تولید ناخالص داخلی – گزارش تولید ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی) معیار ارزش کل کالاها و خدمات نهایی کشور است.

خرده فروشی – گزارش اصلی خرده فروشی تغییرات ماهانه در کل ارزش فروش در سطح خرده فروشی را اندازه گیری می کند، نسخه اصلی این گزارش فروش خودرو را شامل نمی شود.

شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) – CPI تغییر قیمت یک سبد ثابت کالاها و خدمات ان را اندازه گیری می کند. حساب اصلی قیمت مواد غذایی و انرژی را به دلیل ماهیت ناپایدار آن شامل نمی شود.

هزینه مصرف شخصی – این بسیار شبیه گزارش CPI است زیرا تغییرات قیمت کالاهای مصرفی ایالات متحده را اندازه می گیرد. دلیل این که شما باید به این گزارش نگاه کنید این است که این همان چیزی است که فدرال رزرو هنگام تصمیم گیری در مورد سیاست پولی بهان نگاه می کند. و همه ما می خواهیم با کارشناسان درست کار کنیم؟

گرایش مصرف کنندگان دانشگاه میشیگان – هر ماه، دانشگاه میشیگان گزارشی از احساسات مصرف کننده خود را منتشر می کند.

این شاخص میزان نگرش مصرف کنندگان نسبت به اقتصاد را اندازه گیری می کند.هر چه مصرف کنندگان اعتماد بیشتری به شرایط اقتصادی داشته باشند، بیشتر احتمال دارد که آنها پول خرج کنند.

چه چیز دلار را متحول می کند؟

رانش طلا

هرگاه دلار به دلیل تورم در معرض خطر باشد، سرمایه گذاران برای ایمنی به طلا می روند. بر خلاف بسیاری از دارایی های مالی، طلا ارزش ذاتی آن را حفظ می کند.

طلا طلا است – در همه جا یکسان است! بنابراین وقتی قیمت طلا افزایش می یابد، می تواند نشانه ای از این باشد که دلار ارزش خود را از دست می دهد.

تحولات اقتصادی در ایالات متحده

اساسا، تحولات مثبت اقتصادی در ایالات متحده شرکت کنندگان بیشتر برای سرمایه گذاری در ایالات متحده را جذب می کنند.

البته یک سرمایه گذار باید مقداری دلار برای انجام معاملات در ایالات متحده داشته باشد.

بنابراین با افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری های ایالات متحده، تقاضا برای دلار نیز افزایش می یابد.

تورم و خروج سرمایه

با توجه به ژاپن و لندن، ایالات متحده احتمالا دارای بازارهای عمیق و پیشرفته ترین بازارهای مالی است.

این برای بسیاری از پادشاهان، سلطنتی، میلیاردرها و وارثان در سراسر جهان انواع سرمایه گذاری را که می توانند انتخاب کنند، فراهم می کنند.

برای سرمایه گذاری در این دارایی های آمریکایی، سرمایه گذاران ابتدا باید هر ارز را که در اختیار دارند به دلار آمریکا تبدیل کنند.

جریان سرمایه و خروج از بازارهای مالی ایالات متحده می تواند تاثیر قابل توجهی بر ارزش دلار داشته باشد.

تحولات اقتصادی در سراسر جهان

از آنجایی که USD در مورد معاملات اکثر ارزهای روزانه، صرفا در مورد هر گونه پیشرفت عمده در جهان (به عنوان مثال رشد ناگهانی تولید ناخالص داخلی در استرالیا، سقوط بازار سهام در پکن یا حمله گودزیلا در توکیو) بر ارزش کوتاه مدت ان تاثیر می گذارد.

تنوع عملکرد باند

سرمایه گذاران همیشه به دنبال بهترین معامله برای پول خود هستند، مهم این است که تفاوت در بازده اوراق قرضه ایالات متحده و دیگر کشورهای خارجی را مد نظر داشته باشید.

اگر سرمایه گذاران متوجه شوند که بازده اوراق قرضه در کشورهای خارجی افزایش می یابد در حالیکه بازدهی در ایالات متحده ثابت و یا پایین تر می باشد ، سرمایه گذاران خود را از اوراق قرضه ایالات متحده (فروش دلار خود در روند) حرکت می دهند و شروع به خرید اوراق قرضه خارجی می کنند.

شایعات در مورد نرخ بهره Grapevine

شرکت کنندگان در بازار به روند نرخ بهره توجه می کنند و شما نیز باید این کار را انجام دهید.

انتظار میرود که بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را بالا ببرد، این به این معنی است که تقاضا برای داراییهای مالی با ارزش (مانند خزانه داری) ممکن است افزایش یابد که ممکن است برای دلار صعودی باشد.

انتظار میرود که بانک فدرال نرخ بهره را کاهش دهد و تقاضا برای این دارایی ها را کاهش دهد و ما می توانیم ببینیم که سرمایه گذاران صندوق های خود را دور از دلار حرکت می دهند.

از آنجاییکه مقامات فدرال معمولا از نکات مهم در مورد نرخ بهره بالاتری در آینده بانک مرکزی خبر می گسرند ، معامله گران در طول سخنرانی های سیاست گذاران سر تا پا گوش می شوند.

تجارت USD

USD به عنوان ارز پایه

USD / XXX در مقادیر مبادله شده در دلار معامله می شود. لات های بزرگ استاندارد 100.000دلار و لاتهای کوچک 10.000 USD هستند.

مقدار ارزش pip که در XXX نامیده می شود، با تقسیم 1 پیپ از USD / XXX محاسبه می شود که می تواند 0.0001 یا 0.01 بر اساس جفت مورد بحث، با نرخ فعلی USD / XXX باشد.

سود و زیان در XXX ذکر شده است. برای یک لات بزرگ استاندارد، هر حرکت پیپ به ارزش 10 XXX است. برای یک لات کوچک، تعداد هر پیپ به ارزش 1 XXX است.

برای مثال، اگر یک pip برابر با 0.0001 باشد و نرخ ارز فعلی USD / XXX 1.4000 است، یک pip از یک لات استاندارد برابر با 14 دلار است.

محاسبات حاشیه ای در دلار آمریکا صورت می گیرد. با استفاده از اهرم 100: 1، برای تجارت 100،000 USD / CAD مورد نیاز 1000 دلار است.

USD به عنوان ارز قیمت گزاری شده

XXX / USD در مقادیر مبنی بر XXX معامله می شود. سایز لاتهای استاندارد 100،000 XXX و لات کوچک تعداد 10،000 XXX است.
ارزش پیپ، که در دلار آمریکا است، با تقسیم 1 پیپ از XXX / USD (0.0001 یا 0.01 بسته به جفت) با نرخ کنونی XXX / USD محاسبه می شود.

سود و زیان در دلار آمریکا تعریف شده است

برای یک اندازه ی یک لات بزرگ استاندارد، هر حرکت پیپ به ارزش 10 دلار است.

برای یک اندازه یک لات کوچک، تعداد هر حرکت پیپ به ارزش 1 دلار است.

محاسبات حاشیه ای در دلار آمریکا صورت می گیرد. به عنوان مثال، اگر نرخ XXX / USD فعلی 0.8900 باشد و اهرم 100: 1 باشد، در حاشیه موجود 890 دلار برای تجارت با 100000 XXX استاندارد تجاری مورد نیاز است.

با این حال، هر چقدر که نرخXXX / USD افزایش یابد، حاشیه بیشتری در دلارـمریکا مورد نیاز است. در مقابل،هر چقدر نرخ XXX / USD پایین تر باش، حاشیه کمتری مورد نیاز است.

USD تاکتیک های معاملاتی

حالا همه چیزهایی که ما آموخته ایم و تاکتیک های تجاری برای USD را ارائه می دهیم.

نگاهی به تفاوت های موجود در توسعه اقتصادی ایالات متحده و داده های اقتصادی از سایر اقتصادهای مهم راه خوبی برای شروع تجارت دلار است.

به عنوان مثال، پرش در فروش خرده فروشی ایالات متحده و نتایج زشت در گزارش وضعیت اشتغال در انگلستان به شما دلیل کافی برای فروش GBP / USD می دهد.

شاخص دلار آمریکا یا USDX، که عملکرد دلار را در مقایسه با یک سبد ارزهای ثابت تنظیم می کند، همچنین یک شاخص بزرگ از قدرت دلار است. به طور مرتب به شاخص دلار آمریکا نگاه می کنید، شما می توانید برخی از سرنخ هایی را در مورد جایی که USD دارد به ان سمت می رود پیدا کنید.

یک USDX که به سمت بالا حرکت می کند می تواند به شما تایید اضافی که برای فروش موقعیت در EUR / USD نیاز دارید، بدهد.

مذاکرات افزایش نرخ بهره صندوق بین المللی پول، که نشان می دهد احتمال بازگشت بیشتر به دارایی های ایالات متحده، معامله گران را به خرید دلارتشویق می کند. خب، به عقب برنگردید!

با توجه به چشم انداز سیاست پولی فدرال رزرو، که معمولا بخشی از سخنرانی های مقامات فدرال است، می تواند برخی از سرنخ ها در مورد جهت USD به شما می دهد.

اظهارات هاکیش می تواند به عنوان سیگنال های فروش USD / JPY باشد، در حالی که نظرات دلخواه می تواند به عنوان دلایل فروش USD / JPY باشد.

ایالات متحده آمریکا پیش بینی اقتصاد آمریکا رشد اقتصاد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا