آموزشآموزش فارکس

تجزیه و تحلیل بازار باینری آپشن

تجزیه و تحلیل بازار

تجزیه و تحلیل بازار باینری آپشن

اگر در خاطر داشته باشید زمانی که شما را در دانشکده پیپولوژی ثبت نام کردیم، در مورد سه نوع بزرگ تجزیه و تحلیل در بازار صحبت کردیم. که عبارت بودند از:

  • تحلیل فاندامنتال
  • تحلیل تکنیکال
  • تحلیل احساسات

چرا دوباره این کار را می کنیم؟خب، خبر خوب این است که این بلوک های ساختاری تجزیه و تحلیل نیز می تواند هنگام استفاده از باینری آپشن های تجاری استفاده شود!

تحلیل فاندامنتال

ترید اخبار

یکی از روش های استفاده از از تحلیل های فاندامنتال، اسنراتژی ترید اخبار است.

اگر درس خود را در این استراتژی تجاری گذراندید، می دانید که این بهترین روش برای وقایعی است که معمولا موجب تناقض می شود. انفجار ناگهانی باعث حرکت های سریع می شود که می تواند قیمت را افزایش و یا کاهش دهد. برای باینری آپشن، این می تواند هنگامی که شما آپشن های بالا / پایین ساده را اجرا می کنید، بسیار موثر باشد.

پس از همه، شما به این ایده احتیاج دارید که بتوانید نوع رفتار قیمت را بر اساس اطلاعات و داده ها تشخیص دهید. شما تنها باید اطمینان داشته باشید که قیمت می تواند به قیمت انجام گزینه ی آپشنی که خریداری کرده اید برسد.

به عنوان مثال، شما قصد دارید در فروش گزارش خرده فروشی استرالیا ترید کنید. بگذارید بگوییم شما دارای یک پیش فرض صعودی در نتایج هستید.

شانس این است که یک نتیجه بهتر از انتظار Aussie را به بالاترین سطح جدید برساند، بنابراین شما به دنبال خرید آپشن “خرید” در جفت ارز AUDUSD هستید.

 

اکنون بگوئیم، همانطور که انتظار می رفت، نتیجه ای بهتر از انتظار داشتیم. خوشبختانه، AUD / USD افزایش یافت، که بالاتر از قیمت انجام گزینه بود و حالا زمان پرداخت است!

 

البته، در هنگام پخش اخبار، چند عامل وجود دارد.

اول، پتانسیل نوسان است. هنگام پخش یک گزارش خبری و خرید یک باینری آپشن، باید نسبتا مطمئن باشید که این رویداد سبب نوسان کافی می شود، به طوری که قیمت می تواند به قیمت انجام گزینه برسد و بالاتر از / آن سطح برسد.

اگر شما سعی می کنید که یک گزارش را ترید کنید که به ندرت موجب ایجاد موجی می شود.

دوم، شما باید زمان بندی باینر آپشن ها را نیز اعمال کنید.

به یاد داشته باشید، برای آپشن های ساده بالا/ پایین، قیمت باید در بالا یا پایین قیمت انجام گزینه در تاریخ انقضا باشد.

هنگام خرید باینری آپشن و پیاده سازی یک استراتژی ترید خبر، می توانید از آپشن های لمسی استفاده کنید زیرا احتیاج هست که قیمت فقط لمس شود.

شما همچنین می توانید آپشن های خارج از محدوده را نیز امتحان کنید، اگر انتظار داشته باشید که قیمت با حرکتی قوی از محدوده قبلی خود حرکت کند.

با این آپشن شما مجبور نیستید مسیری را انتخاب کنید، فقط تصمیم بگیرید که آیا بازار در زمان بزرگ را کدام جهت حرکت می کند.

تحلیل تکنیکال

عاشق استفاده از این شاخص های فانتزی مانند میانگین متحرک، باندهای بولینگر و Stochastic هستید؟

نگران کشیدن این شاخص ها در نمودارهای معاملاتی خود، زمانی که قصد دارید باینری آپشن را به فروش برسانید نباشید!

به یاد داشته باشید، این شاخص ها به شما کمک می کند که در آینده اقدامات قیمت را ارزیابی کنید. این شاخص ها در همه ی انواع بازارهای تجاری و نه فقط در ارزهای لحظه ای استفاده می شود.

فقط مطمئن شوید که شما درک خوبی از عملکرد هر شاخص کا قبل از ترکیب آن با تجزیه و تحلیل خود داشته باشید.

هنگام انتخاب باینری آپشن، مطالعه سطوح فنی و نقاط انفصال ممکن است سودمند باشد.

تحلیل احساسی

تجزیه و تحلیل احساسات وظیفه اندازه گیری “احساس” فعلی بازار با توجه به جریان های گسترده را دارد. آیا معامله گران اعتماد به نفس در خرید دارایی های خطرناک دارند یا آیا آنها با خرید دارایی های امن و یا رفتن به پول نقد را کاهش می دهند؟ این نوع تجزیه و تحلیل، هنگامی که سعی می کند تا روی روند، سودمند باشد، بسیار مفید خواهد بود.

آیا یورو / دلار برای خبر های جدید شکست خواهد خورد؟ یا فکر می کنید که روند رو به وخامت است و حرکت کافی نیست؟

شما می توانید از تجزیه و تحلیل احساسات برای سنجش احساسات بازار استفاده کنید.

اگر به نظر می رسد که ریسک پذیری در حال افزایش است و تغییرات بالقوه ای در تم های بازار در نظر نگرفته است، پس احتمال دارد روند ادامه یابد. اگر شما نسبتا مطمئن هستید که احساسات بازار محیط خطرناک را ترجیح می دهند، می توانید خرید آپشن “خرید” را روی یک ارز یا دارایی خطرناک (مثلا دلار استرالیا یا نیوزیلند، سهام، کالاها و غیره) بررسی کنید.

در سمت دیگر، اگر فکر می کنید تغییر در احساسات در حال بازی است و بسته به اینکه شما اعتقاد دارید که حرکت چگونه است. شما می توانید خرید آپشن “فروش” در آن ارزها و یا دارایی های مشابه خطرناک است.

ترکیبی

همانطور که می دانید، در معاملات محلی فارکس، لزوما انتخاب یک نوع تجزیه و تحلیل کافی نیست. در واقع، شما می توانید تمام این نوع تجزیه و تحلیل را ترکیب کنید تا مبنای هر تجارتی را که شما می گیرید تشکیل دهد.

اصول اولیه می توانند به شما در مورد اینکه چه مسیری را انتخاب می کنید کمک می کند، در حالی که تجزیه و تحلیل فنی به تعیین شانس رسیدن به بازار، شکستن و پیدا کردن پشتیبانی / مقاومت در قیمت خاص کمک می کند.

در همین حال، تحلیل احساسات ممکن است به شما بفهماند که آیا بازار در معرض خطر قرار دارد یا خیر. در نهایت کلید برای شما است که از تمام اشتباهات خود یاد بگیرید و تجربه کنید. با گذشت زمان، این فرایند به تجزیه و تحلیل شما کمک می کند و به شما در توسعه روش های تجاری خوب کمک می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا