آموزشآموزش فارکسفوق لیسانس

آژانس های رگولاتوری آمریکا

بازار فارکس بزرگترین بازار مالی در جهان است

آژانس های رگولاتوری آمریکا

با وجود اینکه بازار فارکس بزرگترین بازار مالی در جهان است، اما هنوز عمدتا غیرقابل رگوله است.

هیچ سازمان بین المللی یا جهانی وجود ندارد که نظارتی بر معاملات ارز بین بانکی در سراسر جهان داشته باشد. با توجه به ماهیت غیرقانونی بازار لحظه ای FX ، این فرصت را برای کلاهبرداری و تقلب فارکس فراهم می کند.

در حالی که هیچ سازمان بین المللی برای حمایت از معامله گران فارکس مانند S.H.I.E.L.D. که برای محافظت از جهان است وجود ندارد ، کشورهایی هستند که فعالیت تجاری فارکس را بررسی و نظارت می کنند.

اگر فارکس در ایالات متحده آمریکا تجارت می کنید، دو سازمان عمده نظارتی وجود دارد که باید از آن مطلع شوید.

رگولاتوری آمریکا اموزش طراحی سیستم معاملاتی

کمیته تجارت آتی کالا (CFTC)

در ایالات متحده ما دوست داریم که کمیته تجارت آتی کالا (CFTC) را به اسم برادر بزرگتر صدا کنیم.

این سازمان در سال 1974 برای محافظت از افراد (افراد دوست داشتنی مانند شما و FX-Men) در معاملات آتی و کالاها توسعه داده شد. از آنجا که بازارهای آتی شامل بازار ارز هستند، CFTC “به طور طبیعی” از معامله گران فارکس نیز محافظت می کند.

رگولاتوری آمریکا بهترین بروکر فارکس برای ایرانان بروکر معتبر

از سال 1974 تا کنون، CFTC تغییرات زیادی در امید به بهبود شرایط تجاری و ایجاد یک میدان بازی برابر برای همه داشته است. CFTC همچنین مسئول تدوین گزارش تعهدات نمایندگان (COT) در هر سه شنبه است.

پنج کمیسیونر تعیین شده توسط رئیس جمهور، دفاتر رئیس و واحدهای عملیاتی این کمیسیون، کمیسیون را تشکیل می دهند. کمیسیون دارای 3 دفتر در کنار محل دفتر مرکزی واقع در واشنگتن، دی سی – شیکاگو، کانزاس سیتی، نیویورک است.

صرافی های آتی نیز در این شهرها قرار دارد. بنابراین اگر شما مشکلی با آنها دارید، می توانید مسیر خود را عوض کنید و به آن ها کاری نداشته باشید.

شوخی میکنم این کار را نکن – آنها بچه های خوبی هستند. آنها برای کمک به شما آن جا هستند.

تصور کنید اگر هیچ سازمانی وجود نداشته باشد که از شما محافظت کند. کلاهبرداران نیز بیشتر می شدند و کارگزاران می توانستند مشتریان خود را در یک لحظه گول بزنند. CFTC نظم را در یک بازار فراهم می کند که در غیر اینصورت هرج و مرج به وجود می آمد.

ماموریت CFTC برای محافظت از کاربران بازار و مردم از تقلب، دستکاری و اقدامات غیر مجاز در فروش آیتم ها و گزینه های مالی است. در بازار “غیرقانونی” فارکس، این سازمان نظارتی به شما کمک خواهد کرد که تعیین کنید آیا یک شرکت فارکس قابل اعتماد است یا خیر.

وب سایت CFTC را میتوانید در اینجا می پیدا کنید:

http://www.cftc.gov/index.htm

انجمن ملی آینده (NFA)

NFA یک سازمان صنایع خود توسعه یافته در سال 1982 است که بازار آتی در ایالات متحده را رگوله می کند.

خود توسعه یافته، به این معنی است که NFA هزینه های خود را جمع آوری می کند تا خود را بدون نیاز به مالیات دهندگان متقاعد کند.

اگر CFTC برادر بزرگ باشد، پس ما دوست داریم NFA را برادر کوچک صدا کنیم. فعالیت های NFA توسط کمیته بازرگانی آتی کالا (CFTC)، آژانس دولتی مسئول نظارت بر صنعت آینده اوراق بهادار ایالات متحده تحت نظارت می شود.

ماموریت NFA این است:

اطمینان از صحت صنعت آینده

محافظت از شرکت کنندگان در بازار

اعمال اعضای NFA ربه مسئولیت های نظارتی خود

تقریبا هر شرکت یا فردی که معاملات آتی یا گزینه های مربوط به آیندۀ تجاری را با عموم انجام می دهد باید با CFTC باشد یا در NFA ثبت نام کند. NFA روند ثبت نام را از طرف CFTC انجام می دهد.

گروه های عضو NFA عبارتند از: مشاوران بازرگانی کالا (CTA)، اپراتورهای استخر کالاها (CPO)، بازرگانان کمیسیون آتی (FCM) و معرفی کنندگان کارگزاران (IB).

برای انجام هر کاری در بازار آتی شما باید عضو NFA باشید.

برای عضویت در NFA، یک سازمان مجبور خواهد شد که یک سری غربالگری توسط NFA انجام داده و مطابق با استانداردها و مقررات NFA باشد.

این قوانین و مقررات یکپارچگی بازار و یک میدان بازی برابر برای همه و نه فقط برای سرمایه گذاران را فراهم می کند.

با گذشت زمان، آنها پیشرفت چشمگیری داشته اند. به منظور حل مسائل مربوط به آینده، NFA در سال 1983 روش داوری را آغاز کرد. در سال 1991، یک برنامه میانجیگری به عنوان راه سریع تر برای حل اختلافات توسعه یافت.

در اواخر 2001، NFA شروع به پذیرش درخواست در اینترنت کرد. کاربران همچنین در سال 2002 می توانستند به صورت آنلاین ثبت نام کنند.

در سال 2004، NFA شروع به ارائه تصاویر دیجیتال از کارت های اثر انگشت به FBI کرد تا امکان بررسی سریع تر و زمان ثبت نام کوتاه تر شود.

یک سازمان فعال! این نشان می دهد که با زمان همخوانی دارد. چه کسی می داند، آنها ممکن است برنامه اپل خود راراه اندازی کنند.

NFA همراه با CFTC، سرمایه گذاران و افراد را به امنیت و حفاظت از تقلب و کلاهبرداری ها می رساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا