آموزشپرفکت مانیپولهای الکترونیکدرگاه پرداخت

پرفکت مانی (Perfect Money) چیست؟

پول الکترونیک برای پرداخت های آنلاین

پرفکت مانی (Perfect Money) چیست؟

پرفکت مانی (Perfect Money) یک پول الکترونیک است که برای پرداخت های آنلاین استفاده می گردد. این کمپانی با شروع کار خود در سال 2007 موفق شد که به یکی از متد معمول برای انتقال پول بین کاربران برخی کشورها مانند ایران در آید.

با توجه به پشتیبانی 24 ساعته و همه روزه در تمام سال، کاربران این پول الکترونیک می توانند از برخی از کمپانی ها و وب سایت های ارائه دهنده خدمات آنلاین خرید کنند. حتی برخی بروکرهای بورس و سهام نیز با استفاده از این روش به مشتریان خود سرویس واریز و برداشت را می هند.

پرفکت مانی (Perfect Money) یک پول الکترونیک است که برای پرداخت های آنلاین استفاده می گردد

به دلیل پرداخت آنی و امنیت مناسب این روش، با اینکه بهترین روش پرداخت آنلاین نمی باشد اما باز هم بین کاربران جزو یکی از روش های مناسب تلقی می شود.

با اتصال حساب های بانکی و کارت های اعتباری، کاربران می توانند نسبت به واریز یا برداشت اقدام کنند و یا با کمک انتقال داخل سیستم (Internal Trasnfer) حساب خود را مدیریت کنند.

در صورتی که کاربری قصد برداشت از حساب خود را داشته باشد می تواند اعتبار موجودی خود را به دلار آمریکا (US Dollar)، یورو (EURO)، سهام طلا (Stock Gold) و بیت کوین (Bitcoin) تبدیل نماید.

به دلیل هزینه بسیار پایین برای نقل و انتقال پول، شماری از کاربران از این روش جهت انجام کارهای خود استفاده می کنند. با در نظر گرفتن امنیت بالایی که در این سیستم استفاده شده است، انجام انتقالات به راحتی و بی دقدقه انجام می شود.

پرفکت مانی - کاربران می توانند چند نوع حساب بنا به نیاز خود باز نمایند؛ معمولی (Normal)، پریمیوم (Premium) و شراکتی (Partner)

کاربران می توانند چند نوع حساب بنا به نیاز خود باز نمایند؛ معمولی (Normal)، پریمیوم (Premium) و شراکتی (Partner). با افتتاح حساب، حساب کاربر نرمال خواهد بود.

سپس اگر از افتتاح حساب یک سال گذشته باشد، کاربر می تواند حساب خود را به پریمیوم ارتقاء دهد تا هزینه نقل و انتقال پول کمتر شده و به 2% برسد، حتی در برداشت به حساب بانکی.

اما برای داشتن حساب شراکتی، کاربر باید وب سایت داشته باشد که برای نقل و انتقالات تجاری استفاده کند. علاوه بر اینکه هزینه انتقالات مالی به 1.5% کاهش پیدا می کند، کاربران حساب های شراکتی از سود سالانه نیز بهره مند می گردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا