آموزشآموزش فارکسمهدکودک

بروکرهای نامعتبر

ریسک معامله

ریسک معاملاتی در بروکرهای نامعتبر

بروکرهای نامعتبر شرکت های کارگزاری هستند که دارای شیوه های تجاری مشکوک هستند مانند از دست دادن قیمت ها و یا قیمت گذاری دوباره آنها. آنها فقط قیمت های مطلوب را انتقال می دهند و بقیه قیمت ها را متوقف می سازند.

فروشگاه فارکس فارکس قانونی شد آیا فارکس سودآور است

آیا تا به حال اتاق دیگ بخار دیده اید؟ آنها می گویند با پول نمی توان خوشحالی خرید ؟ به لبخند بر روی صورت من نگاه کنید. و این دقیقا  فلسفه حریصانه و پول مداراست که مردم را گول می زنند و سفارشات را به سطل آشغال می فرستادن.

این نام از روزی گرفته می شود که در ان کارگزاران سفارشات مشتریان خود را تلفنی می گرفتند و روی کاغذ یادداشت می کردند و به جای اینکه ان ها را انجام دهند ،این سفارشات را در سطل کوچکی می انداختند.

بدون قرار دادن سفارشات در بازار آزاد، مشتری در حقیقت با اپراتورهای فروشگاه سطل که به ” bucketeers ” معروف بودند، شرط بندی می کردند.

این مدرسه قدیمی با باکترزها “bucketeers” هیچ گاه قیمت واقعی دارایی که در حال ترید بودند را اشکار نمی ساختند، به این معنی که آنها می توانستند به مشتری اطلاع دهند که قیمت حرکت کرده و یا حرکت نکرده است –  انها کارهایی را انجام می دادند که به نفع کارگزار بود!

اما به لطف اختراع اینترنت و بهبود قوانین و مقررات ،این روزها تازه واردان می توانند کمتر نگران باشند. متاسفانه، مغازه های سطل هنوز هم وجود دارد بنابراین مراقب باشید!

بنابراین، قبل از اینکه پول خود را به هر کسی بسپارید، اطمینان حاصل کنید که به دقت بررسی و جاسوسی خود را انجام دهید تا از کارگزاران جعلی و کلاهبرداری فارکس اجتناب کنید. به نظر می رسد که تعداد  زیادی از انها  وجود دارد و ما بعدا به آن نگاه خواهیم کرد!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا