آموزشآموزش فارکسراهنمایی

خلاصه پیوت پوینت

لول های حمایت و مقاومت

خلاصه پیوت پوینت

در اینجا چند نکته که به سادگی در ذهنتان می ماند، آورده شده است که به شما کمک می کند تا تصمیم گیری های هوشمندانه ای را انجام دهید. پیوت پوینت یک تکنیک است که توسط معامله گران فارکس مورد استفاده قرار می گیرد تا به تعیین مناطق پشتیبانی و مقاومت بالقوه کمک کند. چهار روش اصلی برای محاسبه پیوت پوینت وجود دارد:

  • استاندارد
  • وودی
  • کاماریلا
  • فیبوناچی

پیوت پوینت در فارکس بسیار مفید می باشند زیرا بسیاری از جفت ارزها معمولا بین این سطوح متغیر هستند. بیشترین وقت ها، قیمت بین R1 و S1 در حرکت است.

پیوت پوینت می تواند توسط محدوده، شکست، و معامله گران روند استفاده شود. معامله گران فارکس که به دامنه ها بسنده می کنند درنزدیکی سطح مشخصی از پشتیبانی وارد سفارش خرید می شوند و وقتی جفت نزدیک مقاومت است وارد سفارش فروش می شوند.

پیوت پوینت همچنین اجازه می دهد تا معامله گران فارکس که به شکستن ها وابسته هستند سطوح کلیدی را شناسایی کنند که در آن باید به خاطر یک حرکت بشکنند تا کیفیت شتاب حرکت را قوی کنند.

معامله گران فارکس که به احساسات (یا روند) بسنده می کنند از نقاط محوری استفاده می کنند تا به آنها برای تعیین صعودی و یا نزولی بودن جفت ارز کمک شود.

سادگی پیوت پوینت قطعا آنها را یک ابزار مفید برای اضافه کردن به ابزار معاملاتی خود می سازد. این اجازه می دهد تا شما مناطق ممکن که باعث حرکت قیمت می شوند، را ببینید. در این صورت شما بیشتر با حرکت های بازار هماهنگ خواهید بود و تصمیم های بهتری در مورد معاملات خواهید گرفت.

استفاده تنها از تجزیه و تحلیل پیوت پوینت کافی نیست. یاد بگیرید که از پیوت پوینت همراه با سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل فنی مانند الگوهای شمع، cross over   MACD ,crossover، میانگین های متحرک، شاخص Stochastic، RSI و غیره استفاده کنید.

هرچه تأیید بیشتر باشد احتمال موفقیت تجاری شما بیشتر خواهد شد!

خلاصه پیوت پوینت اموزش تجزیه و تحلیل احساسات بازار

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا