آموزشاستراتژی اسپرد آپشن

ساختار اعتبار اسپرد

ما زمان را دوست تریدر های اسپرد فرض می کنیم و از ان چشم پوشی می کنیم

ساختار اعتبار اسپرد

حالا که شما درک کلی از اینکه آپشن اسپرد چیست را دارید (البته محدود به اسپرد های صعودی عمودی که در جلسات پیشین توضیح داده شد)، بیایید دانش خود را نسبت به ویژگی ها و انواع دیگر اسپرد های عمودی افزایش دهیم. برای این مثال، ما زمان را دوست تریدر های اسپرد فرض می کنیم و از ان چشم پوشی می کنیم.

اعتبار قرار داد خرید اسپرد عمودی نزولی (Bear Call Credit Spread)

مثال جلسه ی قبل از October 90 و 85 برای نشان دادن یک قرار داد خرید اسپرد عمودی استفاده کرد. به خاطر داشته باشید که عمودی به معنای استفاده از یک ماه مشابه برای ساختن اسپرد است. اگر ما قصد معکوس کردن این اسپرد را داشتیم، باید پویایی سود / ضرر را برعکس می کردیم و در این صورت بعد از باز کردن پوزیشن، منجر به ایجاد اعتبار به حساب تجاری شما می شد. هدف اعتبار های ایجاد کننده ی اسپرد، و پارامتر های پتانسیل سود برای اعتبار اسپرد، کاملا با تصویری که از طراحی اسپرد دیده میشود، متفاوت هستند ((به عنوان مثال فروش به جای خرید OTM و خرید به جایفروش گزینه FOTM MSFT).

از آنجایی که آپشن هایی که برای ایجاد اسپرد عمودی استفاده می شوند، در همان زمان نیز منقضی می شوند، نیازی به نگرانی نسبت به کاهش ارزش زمانی در ماه های مختلف نیست. برای به تصویر کشیدن پویایی سود / ضرر خرید اسپرد اعتبار های عمودی، بیایید به مثال آپشن خرید اسپرد عمودی MSFT برگردیم. جایی که ما October 85 را خریدیم و October 90 را فروختیم، اما این بار برای یک بدهی فرضی 120 دلاری. در حال حاضر ما این سفارش را معکوس می کنیم و یک روند اعتباری را ایجاد می کنیم.

همانطور که در شکل زیر دیده می شود، پایین دست راست از سود / ضرر نشان دهنده ی حداکثر ضرر 320 دلاری و بالای سمت چپ نشان دهنده ی حداکثر سود بالقوه 120 دلار است. حداکثر ضرر320 دلاری از حالت برد در زمان انقضای خرید کوتاه مدت October 85 و زیان های محدود شده توسط سمت خرید ترید طولانی مدت October 85 است.

در این مثال، ما اعتبار خالص را به دست آورده ایم و اگر سهام پایه زیر قیمت 86.20 (85+1.20=86.20) در زمان انقضا پایان یابد به سود می رسیم، که این بدان معنی است که ما باید به سمت چشم انداز خنثی نزولی سهام هنگامی که از این نوع اسپرد استفاده می کنیم، حرکت کنیم. نقطه ی برابر با اضافه کردن ویژگی (1.20) اسپرد به به قیمت انجام گزینه ی (85) تعیین می شود. به عبارت دیگر، برای رخ دادن ضرر، سهام باید بالاتر از قیمت انجام گزینه ی کوتاه مدت در خرید نزولی اسپرد ترید شود و باید به بیش از اعتبار جمع آور شده (1.20) برسد.

به طور مثال، اگر MSFT در روز انقضا در 87 بسته شود، آپشن کوتاه مدت سود می کند و و در 2 تنظیم میشود (87-85=2). در همین حال، قیمت انجام گزینه ی October 90 در در زمان انقضا ضرر می دهد و بی ارزش خواهد شد. تریدر مبلغ2.00 بدهکار خواهد شد که تقریبا با مبلغ جمع آوری شده در هنگام باز شدن اسپرد(1.20) متعادل خواهد شد. هر اسپرد ضرری برابر 80 $ در این سناریو خواهد داشت.

این که آیا از یک اعتبار یا بدهی عمودی استفاده می کنید، همان اصول در سمت کار قرار دارند. شما می توانید از فروش اسپرد بدهی که به عنوان اسپرد بدهی نزولی bear put spread شناخته می شود برای ترید چشم انداز های نزولی استفاده کنید. از سوی دیگر، اگر چشم انداز صعودی یا خنثی داشتید، می توانید اسپرد اعتبار فروش را که به عنوان اسپرد فروش صعودی شناخته می شود، بسازید که برای کاهش ضررهای احتمالی شامل فروش یک ATM و خرید یک FOTM می شود. نمایه سود / زیان با پراکندگی تماس عمودی که در بالا شرح داده شده است، یکسان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا