آموزشآموزش اصول ابتدایی آپشن

آپشن هفتگی ES و آپشن های E-mini

آپشن هفتگی ES و آپشن های E-mini

10.آپشن های هفتگی ES:
این آپشن ها به طور معمول به عنوان آپشن های هفتگی آتی شناخته شده اند، که برای تجارت روزانه و تجارت کوتاه مدت نوسانی مورد استفاده قرار می گیرند. آپشن های هفتگی آتی روش دیگری از معاملات آتی روزانه را با مزایای مختلف ارائه می دهند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• هیچ حساب آتی احتیاج نیست.

• آپشن های هفتگی خطرات محدودی دارند.

• الگوی قوانین تجارت روزانه اعمال نمی شود.

• با توجه به آپشن Greek، اگر اگر تریدر خرید کند، ارزش آپشن ها به سرعت افزایش می یابند زیرا آنها به طور مطلوب حرکت می کنند، اما اگر در برابر طرف مخالف معامله گر حرکت کنند، ارزش آن ها کاهش می یابد.

نکات منفی این آپشن ها:

• مدت زمان کوتاهی که تا انقضا دارند.

• پیش بینی سفارشات از نظر ورود و یا هدف سخت تر است.

• برای سفارش گذاری به تلاش بیشتری احتیاج است.

همانند معاملات آتی، معاملات روزانه آپشن های هفتگی ES در یک نمودار 15 دقیقه ای به معامله گران اجازه می دهد تا فرصت های روزانه ارزشمند تر را در مقایسه با نمودار روزانه به دست آورند.

11.آپشن های E-mini:

قرارداد e-mini یک قرارداد آتی مبادله الکترونیکی است که نسخه کوچکتری از یک قرارداد آتی استاندارد است. همانند آپشن های مینی، یک قرارداد e-mini با ساختار قرار دارد استاندارد همتا به طور مرتب هماهنگ می شود، در حالی که کوچکتر و به همین ترتیب ارزان تر است. در حالی که این قراردادها اهرم بیشتری برای سرمایه گذاری کوچکتر ارائه می دهند، در طرف مقابل احتمال ضرر بالقوه نیز افزایش می یابد. قراردادهای E-mini برای اولین بار برای S & P 500 Index در دسترس قرار گرفت و در حال حاضر در بسیاری از شاخص های سهام دیگر مانند Nasdaq 100 و S & P Midcap 400 موجود است. این آپشن ها به همان شیوه ای که در آینده در اختیار شما قرار می گیرد عمل می کنند که به صورت خرید یا فروش قرارداد آتی اصلی در یک قیمت مشخص در طول مدت قرارداد آپشن است.

تریدر روزانه می توانند از مزایای محبوبیت آپشن های e-mini به عنوان یک ابزار محافظت یا بهره برداری استفاده کنند. همانند آپشن های کوچک، یک قرارداد e-mini با ساختار همتا به طور مرتب هماهنگ می شود، در حالی که کوچکتر و به همین ترتیب ارزان تر است.این آپشن ها می توانند برای افزایش سود در معاملات آتی استفاده شوند. آنها همچنین می توانند برای محافظت از موقعیتی که در بازار آسیب پذیر است کمک کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا