آموزشآموزش اصول ابتدایی آپشن

آپشن های ETF و آپشن های IRA

آپشن های ETF و آپشن های IRA

12.آپشن های ETF:

این نوع از آپشن ها بر اساس صندوق های قابل معامله در بورس (the exchange-traded fund) هستند که همانند سرمایه گذاری در یک استخر سرمایه گذاری در اوراق بهادر است. ETF ها یک مجموعه خاص از دارایی های موجود (مانند سهام، کالاها یا اوراق قرضه) و تجارت نزدیک به ارزش دارایی خالص خود را در طول یک روز معاملاتی نگه می دارد.

سهام در ETF و آپشن های مرتیط با آنها به گونه ای مشابه با سهم سهام شرکت های ثبت شده در بورس معامله می شود. به عبارت دیگر، سهام ETF در یک بورس اوراق بهادار معامله می شود، جایی که یک معامله گر می تواند از طریق حساب کارگزاری یا آپشن های ETF سهام را خریداری کند یا به فروش برساند.

ETFs در تمام شاخص های اصلی سهام مانند Dow Jones Average Industrial (DIA) و Nasdaq 100 Composite (QQQQ) موجود است. راه دیگری تجارت ETF ها این است که یک صنعت خاص را انتخاب کنید (اکثر صنایع عمده ETF را برای بخش خود ارائه می دهند). این به معامله گر اجازه می دهد تمرکز حرکت های پیش بینی شده در یک صنعت را به جای انتخاب ترکیبی از سهام ارائه شده توسط شاخص ETF های منظم، متمرکز کند.

همانطور که ETF ها و آپشن های مربوط به آنها تمام طول روز، مانند سهام های عادی مبادله می شوند، این آپشن ها می تواند برای استراتژی های معاملاتی روزانه مانند هجر بسیار مفید باشد. هنگام استفاده از این نوع آپشن به ویژه در هنگام به کار گیری استراتژی های هجر که نیازمند پوزیش های متنوع و مختلفی است، تریدر باید به خوبی در زمینه امنیت اساسی شناخت داشته باشد. هنگامی که معامله گر احساس اعتماد به نفس و آشنایی می کند، می تواند از هزینه های پایین و مزایای مالی تجاری در آپشن های ETF بهره مند شود.

13.آپشن های IRA:

آپشن های حساب بازنشستگی فردی به دلیل قوانین معاملاتی کمیسیون اوراق بهادار و بورس آمریکا برای معاملات روزانه موجود نیستند. SEC نیاز به حساب های معاملاتی روزانه دارد که به آن تعلق دارند. آنها همچنین باید دارای حساب های کارگزاری حاشیه ای باشند. در مقابل، یک حساب IRA محدود به حساب نقدی است و نمی تواند یک حساب حاشیه باشد. به سادگی گفته می شود، معاملات روزانه سهام یا آپشن های سهام نیاز به یک وضعیت حساب حاشیه ای دارد و یک IRA دارای وضعیت حساب نقدی خواهد بود.

یکی از گزینه های جایگزین این است که IRA را با یک کارگزار آینده آتی باز کنید، جایی که گزینه ها می توانند در برابر ارزش قراردادهای آتی تجارت کنند. هیچ محدودیتی در رابطه با تجارت روزهای آینده یا آپشن های آتی از طریق حساب IRA با یک کارگزار آینده آتی وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا