آموزشآموزش اصول ابتدایی آپشن

آپشن سهام و آپشن هفتگی

آپشن سهام و آپشن هفتگی

3.آپشن سهام: آپشن های سهام مستقیم راهی برای افزایش سود در تجارت به سادگی خرید یا فروش استقراضی سهام، با قیمت تعیین شده یا قیمتی قبل از یک تاریخ مشخص در بازار آزاد را به تریدر ها می دهد.

مزایای خاصی برای تریدر های روزانه وجود دارد، زیرا پارامترهای مختلفی به آپشن های سهام (ارائه یک وضعیت تجاری خوب تنظیم شده) اختصاص یافته اند. از آن جایی که آپشن های سهام به همان شیوه ای که بورس اوراق بهادار مبادله می شود، معامله می شود، این امر نقدینگی را در بازار و همچنین امکان اجرای سریع سفارشات را فراهم می آورد. این آپشن ها به سرمایه گزاران حرفه ای راه های مختلفی را برای هج کردن ریسک پیشنهاد می دهد.

بسیار مهم است که توجه داشته باشید این آپشن ها ممکن است سبب از دست رفتن 100 درصدی سرمایه گذاری شما نیز بشود. معمولا کارگزاران به تریدر هایی احتیاج دارند تا در سطح قابل قبولی از دانش و اطلاعات قرار داشته باشند تا قبل از اعطای مزایای تریدر ها به آنها در تجارت، نحوه ی عملکرد قرار دادها را درک کنند. در این الزامات، امتیازهای گوناگونی از آپشن وجود دارد، زیرا معامله گران حرفه ای تر نیز مجاز به فروش قراردادهای آپشن هستند که می تواند معامله گر را در معرض خطری عظیم قرار دهد. با این حال، تریدر های روزانه معمولا آپشن ها را به فروش نمی رسانند.

4.آپشن هفتگی: این نوع از آپشن ها تقریبا با تاریخ انقضای یک هفته ای ثبت می شوند. آپشن های هفتگی در بسیاری از ترید های روزانه سهام های شناخته شده در ETF ها و شاخص های بازار گسترده در ایالات متحده آمریکا در دسترس هستند. آپشن های هفتگی که برای سهام و ETF ها یا ETN ها ذکر شده اند از نوع آپشن آمریکایی هستند و از لحاظ فیزیکی تنظیم شده اند.

بسیاری از تریدر های روزانه طولانی مدت بودن آپشن های سنتی را به عنوان یک اشکال عمده می دیدند. برای این نوع از تریدر های روزانه، آپشن های هفتگی نوعی بازی تعویضی به شمار می آید. آنها فرصت تجارت روزانه را برای سرمایه گذاری در اهرم آپشن ها (معادل سرمایه کمتر در معاملات منحصر به فرد) در حالی که همچنان درگیر استراتژی های کوتاه مدت هستند، فراهم می کنند.

قرارداد هفتگی هر پنجشنبه ایجاد می شود و روز جمعه برای سهام و ETFs / ETNs منقضی می شود. با این حال، آپشن های شاخص هفته ای هر هفته پنجشنبه یا جمعه بسته به شاخص بسته می شود. همانطور که از نامشان بر می آید، آنها عمر یک هفته ای یا هفت روزه ی معاملاتی دارند.

یکی از مزایای کلیدی برای تریدر های روزانه، جستجو برای استفاده از افزایش نوسانات مربوط به تاریخ انقضا است. و فرسایش زمانی با آپشن ها مشخص می شود واقعیتی است که آپشن های هفتگی 52 دوره انقضا را ارائه می دهد که به طور قابل توجهی توانایی معامله گران برای استفاده از فرصت های انقضا را افزایش می دهد.

با این حال که آپشن های هفتگی تعدادی از مزایای مثبت زیادی را برای تریدر های روزانه فراهم می کند، همچنین می توانند علیه تریدرها نیز کار کنند، زیرا زمان از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر چه یک خریدار آپشن هفتگی قیمت پایینتری را برای آپشن هفتگی در مقایسه با خریدار یک آپشن استاندارد پرداخت خواهد کرد، پس از ورود به تجارت، فرصت بسیار محدودی در اختیار دارد، به خصوص اگر تجارت به سمت مسیر مورد نظر حرکت نکند. بهبود یافتن ترید با تنظیم قیمت انجام گزینه برای تریدر روزانه بسیار مشکل است زیرا زمان کمی برای بهبود قیمت از طریق دارایی های پایه وجود دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا