آموزشراهنمای ابتدایی قرارداد آتی

تریدرهای E-mini چه کسانی هستند؟

طیف گسترده ای از شرکت کنندگان بازار به طور فعال در تجارت الکترونیکی e-mini فعالیت می کنند

تریدرهای E-mini چه کسانی هستند؟

طیف گسترده ای از شرکت کنندگان بازار به طور فعال در تجارت الکترونیکی e-mini فعالیت می کنند.

موسسات

تریدر نهادی سازمانی است که از طرف اعضای خود از جمله صندوق های سرمایه گذاری، صندوق های بازنشستگی، صندوق های بیمه ای و شرکت های بیمه زندگی سرمایه گذاری می کند. معمولا موسسات موقعیتهای بسیار بزرگی را ترید می کنند که سبب می شود کمیسیون های کمتری را بپردازند. نقدینگی فوق العاده ارائه شده توسط E-mini (به ویژه ES) به تریدرهای نهادی اجازه می دهد بدون توجه زیادی ترید های خود را اجرا کنند و به نقدیت برسانند. ممکن است تریدر های نهادی از e-minis برای جلوگیری از قرارداد آینده بزرگ استفاده کنند.

صندوق های مدیریت سرمایه

صندوق های مدیریت سرمایه حساب های سرمایه گذاری است که توسط سرمایه گذاران فردی اداره می شود و توسط مدیران استخدام شده حرفه پولی نظارت می شود. از آنجاییکه صندوق های مدیریت معمولا به یک یا دو استراتژی اثبات شده متکی هستند، e-minis به دلیل ماهیت فنی خود به ابزار اصلی تبدیل می شوند. e-minis ها بر اساس انواع مختلف سهام هستند و به همین دلیل بر اساس اخبار منتشر شده ی شرکت حرکت نمی کنند. در نتیجه، به طور معمول تحلیل فنی برای ارزیابی گذشته و پیش بینی حرکت های قیمت در آینده مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت های تجاری با فرکانس بالا (HFT)

شرکت های تجاری با فرکانس بالا به دنبال کسب درآمد در معاملات بسیار کوتاه مدت هستند. این شرکتها از سیستم های پیشرفته الکترونیکی و الگوریتم های پیچیده استفاده می کنند تا معاملات را سریعا شناسایی و اجرا کنند. همه موقعیت ها معمولا تا پایان روز به اتمام می رسند. از آنجایی که تجارت با فرکانس بالا بستگی به حجم و نقدینگی خوب دارد، e-minis (به ویژه ES) ابزار تجاری ایده آلی است. علاوه بر این، شرکت های HFT می توانند به دلیل الگوهای تکنیکی و ساختارهای رفتاری خود، e-minis را به فروش برسانند.

 اعتقاد بر این است که تجارت با فرکانس بالا عامل مهمی در رکود جهانی در 6 می 2010 بوده است. ، در حالی که میانگین صنعتی Dow Jones (DJIA) به طور ناگهانی تقریبا 1000 پیپ (حدود 9٪) کاهش یافت، ES بین 2:41 تا 2:44 بعد از ظهر حدود 3 درصد کاهش یافت. نمودار روزانه زیر نشان دهنده ی ES در آن دوره ی زمانی است. توجه کنید که دامنه شدید و شدید همراه با حرکت است.

سقوط Flash Crash در 6 ماه مه در سه دقیقه تجارت، باعث شد که اتحادیه اروپا از بین برود. حرکت قیمت با افزایش حجم عظیمی همراه بود. تصویر ایجاد شده با TradeStation.

ترید های خرده فروشی

ترید های خرده فروشی ترید های فردی هستند که توسط نهادها، صندوق ها یا شرکت های HFT کار نمی کنند، آن ها از یک دفتر و خانه ترید خود را کنترل و کسب درامد می کنند. بیشتر آنها بر اساس سطح تجربه تجاری خود یک سبک تجاری خاص را توسعه می دهند. سبک های تجاری می توان با فریم زمان و دوره نگهداری که در آن موقعیت ها باز و بسته می شود تعریف می شود:

سبک های تجاری توسط فریم زمان و دوره نگهداری که در آن موقعیت ها باز و بسته می شود تعریف شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا