آموزشآموزش فارکسدانشجو - سال دوم

انگلستان

از چهار کشور از جمله انگلستان ایرلند شمالی اسکاتلند و ولز تشکیل شده است

انگلستان

انگلستان سرزمین بسیاری از لهجه ها است؛ چرا که در واقع از چهار کشور از جمله انگلستان، ایرلند شمالی، اسکاتلند و ولز تشکیل شده است.

تحت رهبری ملکه، انگلیس یک سلطنت مشروطه در نظر گرفته شده است، اما از طریق یک سیستم پارلمانی که در پایتخت لندن انگلستان مستقر است، اداره می شود.

U.K. همچنین بخشی از اتحادیه اروپا است. با این حال، U.K. از عضویت در منطقه یورو کناره گیری کرده است واز پوند به عنوان ارز استقبال می کند..

متأسفانه این بدان معنی است که داشتن یک ویزای شنگ اجازه نخواهد داد که به U.K. سفر کنید، شما باید ویزای جداگانه دریافت کنی

انگلستان آموزش فارکس و کشور های مهم جهان

انگلستان

  • انگلستان: آمار و ارقام
  • همسایگان: ایرلند، آلمان، فرانسه
  • اندازه: 94،060 مایل مربع
  • جمعیت: 64،100،000 (22)
  • تراکم: 661.9 نفر در هر مایل مربع
  • پایتخت: لندن (جمعیت 8،308،000)
  • رئیس دولت: ملکه الیزابت دوم
  • رئیس نخست وزیر دولت: ترزا مه
  • پول: پوند انگلیس (GBP) یا استرلینگ
  • واردات اصلی: کالاهای صنعتی، ماشین آلات، سوخت، مواد غذایی
  • صادرات اصلی: کالاهای تولیدی، سوخت، مواد شیمیایی، تنباکو، دیوید بکهام، سیمون کول
  • واردات همکاران: آلمان 12.6٪، چین 8٪، هلند 7.5٪، فرانسه 5.4٪، U.S. 6.5٪، نروژ 4٪، بلژیک 4.4٪
  • صادرات مشارکتی: آلمان 11.3٪، ایالات متحده 10.5٪، هلند 8.8٪، فرانسه، 7.4٪، ایرلند 6.2٪، بلژیک 5.1٪
  • منطقه زمانی: GMT
  • وب سایت: http://number10.gov.uk

اکتشاف اقتصادی

U.K. بزرگترین اقتصاد جهان و بزرگترین در اروپا پس از آلمان و فرانسه است. تا آنجا که تاریخ به ما نشان می دهد، آنها نیرویی هستند که برای اندیشیدن باید روی انها حساب کرد. به علاوه، بریتانیا انقلاب صنعتی را آغاز کرد.

انگلیس نیز بزرگترین امپراطوری جهان را تشکیل داده است. بنابراین برای 300 سال گذشته یا بیشتر، U.K. به یک قدرت جهانی مرتبط بوده است. در حال حاضر این چیزی است که شما ان راانسجام می نامید!

از لحاظ تجاری، انگلستان یک وارد کننده خالص کالاهای با کسری تجاری مناسب است.

بزرگترین شریک تجاری آن، منطقه یورو است، به ویژه آلمان، که نباید جای تعجب باشد چرا که آلمان درمسیر کانال انگلیسی سنگ می اندازد.

فعالیت تجاری با منطقه یورو بیش از نیمی از فعالیت تجاری انگلیس را تشکیل می دهد. ایالات متحده، به طور فردی، همچنان بزرگترین شریک تجاری U.K به حساب می اید.

نه تنها بریتانیایی ها دارای لهجه های شاد و سرحال هستند مانند کیت بکینزیل، بلکه همچنین به عنوان یکی از قدیمی ترین مرکز مالی اصلی در جهان می باشند. ما در مورد لندن صحبت می کنیم، پسران و دختران! داشتن یک مرکز مالی مانند لندن، موقعیت انگلستان را در تجارت جهانی تقویت می کند.

سیاست پولی و مالی

در حال حاضر در اینجا کمی چیزهای بی اهمیت برای همه شما وجود دارد: قدیمی ترین بانک مرکزی در جهان بانک مرکزی انگلستان (BOE) است.

در روزی که انگلستان در معرض گسترش اقتصادی بود، رهبران دولت متوجه شدند که آنها نیاز به یک نهاد برای کمک به تسهیل تجارت بین المللی دارند. بانک انگلیس را وارد بازی کردند، BOE برای کمک به تسهیل تجارت و رشد اقتصادی انگلستان تاسیس شد.

امروز، هدف اصلی سیاست پولی BOE حفظ ثبات قیمت است، در عین حال، رشد و اشتغال را تقویت می کند.

همانطور که می دانید، BOE با هدف نرخ تورم 2.0٪ است که با شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) اندازه گیری می شود.

برای رسیدن به این هدف، BOE قدرت جادویی را برای تغییر نرخ های بهره به سطوحی که به آنها اعتقاد دارد پذیرفته است و به آنها اجازه می دهد تا به این هدف برسند.

گروه BOE که مسئول تعیین نرخ بهره است، کمیته سیاست پولی (MPC) نامیده می شود.

MPC جلسات ماهانه را برگزار می کند که از اطلاعیه ها در مورد تغییرات سیاست پولی، از جمله تغییرات نرخ بهره، را دنبال می کند.

در انگلستان، مانند سایر موارد دیگر، نرخ بهره متفاوت است. در انگلستان، نرخ بهره، نرخ بازپرداخت بانکی است.

ابزار سیاست اصلی که توسط کمیته سیاست پولی BOE استفاده می شود، نرخ بازپرداخت بانکی و عملیات بازار باز است.

نرخ بازپرداخت بانکی نرخی است که توسط BOE برای عملیات خود در بازار تعیین شده است تا به هدف تورم MPC کمک کند.

هر گاه MPC این نرخ را تغییر دهد، بر میزان نرخ بهره بانک ها بر ذخیره کنندگان و وام گیرندگان تاثیر می گذارد. این، به نوبه خود، نیز بر هزینه و خروجی در اقتصاد و در نهایت هزینه ها و قیمت ها تاثیر می گذارد.

همانند دیگر بانک های مرکزی، اگر BOE نرخ بازپرداخت را افزایش دهد، آنها قصد کاهش تورم را دارند. از سوی دیگر، اگر آنها نرخ را پایین بیاورند، هدفشان تحریک رشد اقتصادی است.

هنگامی که BOE در عملیات بازار آزاد شرکت می کند، BOE به منظور تامین و کنترل پول، به خرید و فروش اوراق بهادار GBP و اوراق بهادارمی پردازد.

این یک روش جایگزین برای افزایش نقدینگی در بازارهای مالی است.

اگر BOE احساس کند که نیاز به تحریک اقتصاد وجود دارد، آنها “پول بیشتری را چاپ می کنند” و این را به خرید پول از طریق خرید اوراق بهادار دولتی و شرکت های بزرگ تزریق می کنند.

از سوی دیگر، اگر BOE احساس کند اقتصاد دارای آب نبات های کافی است، آنها اوراق بهادار بیشتری را به فروش می رسانند، به طور موثر “عقب انداختن” پول از اقتصاد می باشد.

شناختن GBP

GBP باید بسیار محبوب باشد، زیرا که نامهای زیادی دارد.

به غیر از نام استرلینگ و پوند، جفت GBP نام مستعارعای دیگری مانند کابل (GBP / USD) و Guppy (GBP / JPY) دارد. تاثیر گذار است ،نه؟

من می خواهم حرکت کنم …

GBP / USD یکی از جفت ارزهای دارای نقدینگی در بازار فارکس است. چطور؟

به یاد داشته باشید، لندن به مدت طولانی مرکز بزرگ مالی در جهان بوده است. هر روز با انجام معاملات تجاری بزرگ، بسیاری از مولاها در لندن وارد و خارج می شوند.

با این حال، GBPUSD تنها 14 درصد از معاملات جهانی روزانه را تشکیل می دهد، و این تنها سومین جفت ارزفعال می باشد.

احتمالا دلیل این امر این است که چرا در GBP / USD گسترش یک پیپ یا دو برابر بیشتر از EUR / USD و USD / JPYمی باشد.

… و معامله گران من را دوست دارند ، زیرا من منحنی های خوبی دارم.

با بسیاری از شرکت های بزرگی که در لندن مستقر هستند، سرمایه گذاری های بسیار جذاب زیادی در بازار U.K. که علاقه مند به سرمایه گذاری هستند، وجود دارد.
سرمایه گذاران ممکن است با داشتن برخی از نرخ های بهره بالاتر (معمولا) در میان ارزهای اصلی، اوراق بهادار بریتانیا را جذاب ببینند.
برای دستیابی به این دارایی ها ابتدا سرمایه گذاران باید بعضی از GBP ها را خریداری کنند.

من در طول جلسه لندن حسابی چست و چابک هستم…

حجم تجارت GBP / USD در جلسه اروپایی بالاترین است، که ممکن است در طی جلسه نیویورک، زمانی که داده های U.K. و U.S. منتشر می شود، به شدت حرکت کند.

جلسه آسیا به طور معمول حرکت زیادی نمی کند، زیرا معامله گران اروپایی هنوز در رختخواب هستند، در حالی که معامله گران ایالات متحده فقط روز خود را به پایان رسانده اند.

… اما مراقب باشید زیرا من می تونم گتهی خشن و بی رخم باشم!

جفت GBP به دلیل سطح پایین تر نقدینگی نسبت به ارزش یورو، بسیار مستعد حرکت ناپذیری است.

با افزایش نقدینگی در زمانهای مشخصی در بازار، GBP می تواند در یک جهت گنجانده شود، به ویژه اگر سفارشات خرید یا فروش بزرگ در این جهت وجود داشته باشد.

در مقایسه با جفت ارزهای دیگر، جفت GBP بیشترو شدیدتر واکنش نشان می دهد تا اطلاعات اقتصادی منتشر شده را غافل گیر کند.

شاخص های اقتصادی مهم برای GBP

شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) به این حساب به عنوان یک شاخص تورم نگاه می کند. این تغییرات قیمت کالاهای مصرفی را اندازه گیری می کند.

نرخ بیکاری – این اندازه گیری میزان افراد بیکار در اقتصاد انگلیس است. تحلیلگران به دقت به این حساب نگاه می کنند زیرا ممکن است شاخص پیشروی هزینه های آینده باشد.

چطور؟ خوب، اگر یک نفر شغل نداشته باشد، پول هم نخواهد داشت و بدون هیچ پولی، هیچ کس قادر نخواهد بود حتی هزینه ی یک فنجان چای را بپردازد!

تولید ناخالص داخلی (GDP) – این رقم نشان دهنده وضعیت اقتصادی انگلستان است. این نشان می دهد که آیا اقتصاد در حال رشد و گسترش است یا در کانال انگلیس گیرمی افتد و غرق می شود.

Index of Purchasing Managers (PMI)- این شاخص مدیران کسب و کار را مورد بررسی قرار می دهد واز آنها درمورد چشم انداز اقتصادی فعلی خود می پرسد. امتیازت بالاتر از 50.0 نشان دهنده بهبود شرایط است که ممکن است منجر به گسترش شود، در حالیکه امتیازات زیر 50.0 به انقباض احتمالی اشاره دارند.

گزارش اعتماد مصرف کنندگان Gfk – این گزارش اعتماد مصرف کنندگان را در مورد شرایط اقتصادی فعلی و آینده محاسبه می کند.

هر چه مصرف کنندگان اعتماد بیشتریبه وضعیت اقتصاد انگلستان داشته باشند، بیشتراختمال دارد به خرج کردن مایل باشند.

چه چیزی باعث حرکت GBP می شود؟

تغییرات در سیاست پولی

بسیاری از سرمایه گذاران به پوند برای دارایی های بازدهی بالاتر و برای حمل و نقل نگاه می کنند. تغییرات در نرخ بهره MPC بر احساسات نسبت به پوند تاثیر می گذارد، زیرا بر میزان اوراق بهادار بریتانیا تاثیر می گذارد.

علاوه بر این، تغییرات در نرخ بازپرداخت بانکی نیز چشم انداز BOE در اقتصاد را نشان می دهد.

اگر مقامات BOE احساس کنند که اقتصاد در معرض آسیب قرار می گیرد، آنها یا اقدامات کاهش تدریجی را گسترش می دهند یا نرخ بهره را کاهش می دهند، که به مردم نشان می دهد که اقتصاد ناپایدار است.

اگر BOE احساس کند که افزایش اقتصادی ممکن است منجر به فشار تورمی پایین جاده شود، ممکن است کاهش نرخ بهره بپردازند یا نرخ بهره را بالا ببرند.

تحولات در منطقه یورو و ایالات متحده

مانند دیگر جفت ارزها، GBP / USD نیز به شدت تحت تأثیر تحولات منطقه یورو قرار دارد و داده های اقتصادی ایالات متحده آمریکا به طور مستقیم بر اندیشه های سرمایه گذاران و معامله گران در بازار تاثیر می گذارد.

داده های خوب یا بد از ایالات متحده می توانند یا شرکت کنندگان را به سمت بازار GBP با ریسک بالا بفرستد و یا ان ها را به دنبال ایمنی با ریسک پایین راهی کند.

اختلاط بیش از اثر

منطقه یوروباید اکثریت روابط تجاری U.K. را محاسبه کند از این جهت که، باید دوربین های خود را نیز آماده کنید تا هرگونه پیشرفت را در سرزمین اصلی را مشاهده کنید (به خاطر داشته باشید، U.K. جزیره است!).

هر گونه خبر بد یا عملکرد اقتصادی ضعیف می تواند به طور بالقوه منجر به نگرانی نسبت به GBP شود.

رانده شده توسط احساسات ریسک

گرچه کوچک است، GBP از این واقعیت بهره می گیرد که نرخ بهره بالاتر را در بین دیگر ارزهای اصلی حرکت دهد.

هنگامی که معامله گران در جستجوی بازدهی بیشتری هستند، به دلیل احتمال افزایش بازده سرمایه گذاری خود، به U.K نگاه خواهند کرد.

هنگامی که معامله گران در جستجوی بازدهی بیشتری هستند، به دلیل احتمال افزایش بازده سرمایه گذاری خود، به U.K نگاه خواهند کرد.

هنگامی که معامله گران می خواهند سرمایه گذاری های پر سود خود را از بین ببرند و به USD نگاه کنند، آنها شروع به فروش GBP خواهند کرد.

تجارت GBP / USD

GBP / USD در مقادیر مبنی بر GBP معامله می شود. اندازه های لات استاندارد ،100.000 GBP و اندازه های لات کوچک 10.000 GBPاست.

مقدار pip، که در دلار آمریکا تعریف شده است، با تقسیم 1 پوند GBP / USD (برای GBP / USD، این0.0001) با نرخ نقطه GBPUSD محاسبه می شود.

سود و زیان در دلار آمریکا تعریف شده است.

برای موقعیت یک لات بزرگ استاندارد، هر حرکت پیپ به ارزش 10 دلار است.

برای موقعیت یک لات کوچک استاندارد ، تعداد هر حرکت پیپ به ارزش 1 دلار است.

محاسبات حاشیه در دلار آمریکا است. به عنوان مثال، اگر نرخ فعلی GBP / USD 1.5000 باشد و اهرم 100:1باشد، در حاشیه موجود 1500 دلار برای تجارت یک لات استاندارد 100.000 GBP مورد نیاز است.

توجه داشته باشید که نرخ بهره GBP / USD بالاتر نیاز به USD بیشتر در مارجین دارد، در حالی که نرخ پایین تر نیاز به دلار کمتر برای مارجین دارد.

تاکتیک تجارت پوند/دلار

یکی از راه های تجارت جفت های GBP این است که وقتی گزارش های کلیدی منتشر می شوند به ان دقت کنید. جفت ارز GBP بیشتر به گزارش های اقتصادی واکنش نشان می دهد.

به عنوان مثال، اگر شاخص های تولید ناخالص داخلی U.K. می توانستند بسیار بهتر از انتظارات باشد، می تواند منجر به تجمع گسترده در GBP شود.

حتی اگر شما دیرتر وارد شدید، هنوز می توانید یک دسته از پیپ ها را جذب کنید زیرا جفت GBP واقعا حرکت زیادی می کند.

مراقب باشید هر چند – جفت GBP / USD و GBP / JPY در میان رشته های اصلی ناپایدار هستند. در واقع GBPUSD به طور متوسط در حدود 160 پیپ در روز حرکت می کند.

از آنجا که GBP بسیار ناپایدار است، ممکن است بخواهید سفارش توقف ضرر را برای مقاومت در برابر تمام حرکت های قوی در بازار تنظیم کنید.

انگلستان کشور بریتانیا کجاست

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا