آموزشآموزش فارکسدانشجو - سال چهارم

نحوه ی کاهش سرمایه گذاری پلکانی

برداشتن فشار بازار از روی خود و کاهش خطر

نحوه ی کاهش سرمایه گذاری پلکانی

همانطور که قبلا ذکر شد، کاهش سرمایه گذاری پلکانی مزایای چشمگیری برای کاهش خطر شما دارد، زیزا شما فشار بازار را از روی خود ر می دارید… چه شما در حال برد یا ضرر باشید.

هنگامی که از توقف های پیشین استفاده می شود، مزایایی ازجمله قفل شدن سود و ایجاد یک تجارت تقریبا بدون خطر نیز وجود دارد.

ما از طریق یک مثال تجاری به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را می توان انجام داد.

مثال: کاهش سرمایه گذاری پلکانی EUR / USD

بگذارید بگویم شما یک حساب 10000 دلاری دارید و شما 10 هزار واحد EUR / USD را در 1.3000 به صورت استقراضی خریداری کرده اید.

شما توقف خود را در سطح 1.3100 قرار داده اید و هدف سود شما 300 پیپ زیر نرخ 1.2700 است.

با 10 هزار واحد از EUR / USD (ارزش پیپ این موقعیت 1 دلار است) و توقف 100 پیپی، کل خطر شما 100 دلار و یا 1٪ از حساب شما است.

چند روز بعد، EUR / USD به پایین ترین تا نرخ 1.2900 یا 100 پیپ حرکت را به نفع شما انجام داد. این به این معنی است که سود کلی شما 100 دلار یا 1٪ است.

به طور ناگهانی، بانک مرکزی فدرال نظرات خود را منتشر می کند که ممکن است کوتاه مدت دلار را تضعیف کند.

سرمایه گذاری پلکانی کاهش پلکانی چیست آموزش فارکس صفر تا صد

شما با خودتان فکر می کنید: “این ممکن است فروشندگان دلار را به بازار بازگرداند و نمی دانم که آیا EUR / USD به افزایش ادامه خواهد داد یا خیر … من باید سود خود را قفل کنم.”

شما تصمیم به بستن نیمی از موقعیت خود را با خرید 5 هزار واحد از EUR / USD با نرخ ارز فعلی 1.2900 دارید.

این 50 دلار سود را در حساب شما قفل می کند [در 5 هزار واحد یورو / دلار آمریکا، 1 پیپ به ارزش 0.50 دلار … شما سود 100 پیپ خود را قفل کرده اید ( pips x $0.50 = $50100)

این کاهش شما را با موقعیت باز 5 هزار واحد استقراضی شده ی EUR / USD در 1.3000 نگه می دارد. از اینجا، شما می توانید توقف خود را در سطح سر به سر (1.3000) برای ایجاد یک تجارت “بدون خطر” تنظیم کنید.

اگر این جفت به عقب به سمت بالاتر برود و به توقف تنظیم شده ی شما در 1.3000 برخورد کند، سپس شما موقعیت های باقیمانده را بدون هیچ گونه ضرری می بندید و اگر به سمت پایین تر حرکت کند، می توانید تجارت را به سود بیشتری سوق دهید.

بدیهی است، برای “گرفتن برخی از جدول”، شما به سود کمتری برای دست پیدا می کنید.

در حال حاضر، اگر EUR / USD به نرخ 1.2700 رسید و شما حرکت 300 پین را با موقعیت واحد 10 یورو / دلار به دست آوردید، سود شما 300 دلار خواهد بود.

در عوض، شما 5 هزار واحد را با یک افزایش 100 پیپ برای 50 دلار بستید و سپس 5 هزار واحد باقی مانده را با افزایش 300 پیپی برای 150 دلاری بستید (0.50 $ برای هر پیپ * 300 پیپ= 150$)

همه ی این ها با هم، این باعث می شود 200 دلار سود را در برابر سود اصلی خود تا حداکثر $ 300 به دست آورید.

در اینجا یک نمودار برای کمک به تجسم کردن زمان های مختلف کاهش پلکانی سرمایه گذاری نشان می دهیم. (اژدها را که تلاش می کند مقیاس هایش به صورت پلکانی کاهش دهد نادیده بگیرید).

سرمایه گذاری پلکانی لات چیست فارکس بورس و سهام ثروت فارکس دلار قیمت خرید و فروش

این که تصمیم بگیرید کمی از سود خود را کاهش دهید، کاملا بستگی به خودتان دارد…. شما فقط باید جوانب مثبت و منفی را بررسی کنید.

در این مثال، تجارت در مقایسه با صلح و آرامش یک سود کوچکتر در دست است و ایجاد یک تجارت بدون خطر است. در واقع، این سازش در مقایسه با صلح و آرامش یک سود کوچکتر و ایجاد یک تجارت بدون خطر است.

کدام بهتر است برای شما؟

50٪ سود بیشتر یا توانایی خواب بهتر در شب؟

به یاد داشته باشید، این احتمال وجود دارد که بازار فراتر از هدف سود شما حرکت کند و bling-bling بشتری به حساب شما اضافه کند.

همیشه در هنگام تنظیم معاملات موارد بسیاری برای بررسی وجود دارد و با تمرین در بسیاری از معاملات، فرآیند گرفتن معاملات برای شما بسیار راحت تر خواهد شد.

بعدا، ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه در موقعیت خود کاهش یا افزایش پلکانی را اعمال کنید

شما ممکن است بپرسید “چرا؟ چرا می خواهم در تجارت خود کاهش یا افزایش پلکانی را اجرا کنم؟ “

کاهش یا افزایش پلکانی به موقع، اگر به درستی انجام شود، مزایای افزایش حداکثر سود را به شما می دهد.

اما همانطور که گفته می شود، “پاداش بیشتر به معنی افزایش خطر است”.

اگر نادرست انجام شود، ارزش حساب کاربری شما می تواند سریعتر از آنچه شما حتی تصور کنید که بر روی دکمه ی بستن تجارت خود کلیک کنید، کاهش یابد.

قبل از این که بدانید، روی صفحه کامپیوترتان خیره خواهد شد، چشمهایتان باز می شود و حساب کاربری تان تماس حاشیه دریافت می کنید.

حالا ما نمی خواهیم این اتفاق بیفتد؟

بنابراین به کلاس توجه کنید.

آنچه که “راه صحیح” را از “راه نادرست” جدا می کند، افزایش سودآوری شما در هنگام افزایش پلکانی سرمایه، مقدار که اضافه می کنید و چگونه تنظیم توقف ها است.

در دو بخش بعدی، ما دو سناریوی بالقوه برای افزایش و کاهش پلکانی سهام در یک موقعیت را آموزش خواهیم داد.

از آنجایی که معامله گران ابتدا “مدیران ریسک” هستند، ما همچنین بر “نه، نه” برای افزودن به یک موقعیت باز تاکید داریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا