آموزشآموزش فارکسدانشجو - سال چهارم

انتخاب حجم درست پوزیشن معاملاتی

مدیریت با انعطاف پذیری و خلاقیت بالا نحوه ریسک را با استفاده از افزایش یا کاهش پله ای سرمایه گذاری

انتخاب حجم درست پوزیشن معاملاتی

اکنون که می دانید چگونه می توانید توقف های مناسب را تنظیم کرده و حجم موقعیت صحیح را محاسبه کنید، در اینجا یک درس درباره اینکه چگونه می توانید کمی خلاقیت در تجارت خود کسب کنید بحث می کنیم.

برای آن دسته از تریدر هایی که اندازه های موقعیت های خود را چند برابر می کنند، می توانید با انعطاف پذیری و خلاقیت بالا نحوه ریسک خود را با استفاده از افزایش یا کاهش پله ای سرمایه گذاری مدیریت کنید.

افزایش یا کاهش پله ای سرمایه گذاری چیست؟

” افزایش یا کاهش پله ای سرمایه گذاری” چیست و چرا ما از آن استفاده می کنیم؟

افزایش پله ای سرمایه گذاری به این معنی نیست که قبل، در طول و بعد از ترید خود را وزن کنید. (هرچند که نظارت آن هم صدمه نمی زند).

افزایش یا کاهش پله ای سرمایه گذاری اساسا به معنی اضافه کردن یا حذف واحدهایی از موقعیت اصلی شما است.

افزایش یا کاهش پله ای سرمایه گذاری می تواند به شما کمک کند که خطر کلی خود را تنظیم کنید، سود خود را قفل کنید یا پتانسیل سود خود را به حداکثر برسانید. البته، هنگامی که شما به موقعیت خود اضافه یا حذف می کنید، نواقص بالقوه ای نیز وجود دارد که باید از آن آگاه باشید.

در درس های زیر، مزایا و معایب افزایش یا کاهش پله ای سرمایه گذاری را آموزش خواهیم داد.

ما یک روش درست برای انجام این کار به شما آموزش می دهیم به طوری که شما دیوانه نمی شوید زیرا شما در معرض خطر بیش از حد قرار گرفته اید و حساب خود را منفجر کرده اید.

مزایای افزایش یا کاهش پله ای سرمایه گذاری

بزرگترین مزیت یک مزیت روانشناسی است.

افزایش یا کاهش پله ای سرمایه گذاری از موقعیت شما، نیاز به ورود یا خروج بسیار صحیح و بی نقص شما را از بین می برد.

پوزیشن معاملاتی تعیین اندازه موقعیت فارکس اسکالپینگ

هیچ کس نمیتواند به طور مداوم پیشبینی درست حرکت قیمت یا نقطه عطف دقیق بازار را پیشبینی کند. این راه بسیار دشواری است که انتظار داشته باشیم بهترین زمان ورود را داشته باشیم. شما خودتان را برای بسیاری از احساسات خود تنظیم می کنید.

بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم این است که یک منطقه از حمایت / مقاومت بالقوه، معکوس، تغییر شتاب، شکستن و غیره را شناسایی کنیم.

شما می توانید موقعیت خود را در بیت و قطعه هایی در اطراف این مناطق وارد کنید و / یا تجارت خود را در سطوح مختلف برای قفل کردن سود خود ببندید.

اگر شما مجبور نبودید که با دقت خیلی خیلی زیاد به بازار وارد شوید و یا از آن خارج شوید، چقدر روان شما آرام تر خواهد بود؟ خیلی ساده تره ؟!

به علاوه لازم نیست که دقیق مانند یک تک تیرانداز حرکت را از نقطه انفجار برای گرفتن بعضی پیپ ها بگیرید. همچنین می توانید هر وقت که خواستید باری را از دوشتان بردارید و یک خود را کم تر کنید. قفل کردن سود چطور؟

اجرا شده با توقف به درستی، کاهش پله ای سرمایه گذاری موقعیت های برنده می تواند به شما در حفاظت از سود خود فقط در صورتی که قیمت به طور ناگهانی معکوس می شود، کمک می کند.

در نهایت، اگر شما به موقعیت بازتان مقدار بیشتری اضافه کنید و بازار همچنان به راه خود ادامه دهد، اندازه موقعیت بزرگتر شما مقدار پیپی که به هزای هر پپ به دست می آورید را افزایش خواهد داد.

معایب افزایش یا کاهش پله ای سرمایه گذاری

اشکال عمده افزایش یا کاهش پله ای سرمایه گذاری زمانی است که شما به موقعیت خود بیشتر اضافه کنید. آیا کسی می تواند حدس بزند که این نقص چیست؟ شما آن را دریافت کردید … شما خطر کلی خود را افزایش دهید !!

به یاد داشته باشید، معامله گران ابتدا “مدیران ریسک” هستند و اگر این کار به صورت نادرست انجام شوند، “افزایش یا کاهش پله ای سرمایه گذاری” می تواند حساب شما را از بین ببرد!!

شما خیلی خوش شانسی، ما توضیح خواهیم داد که چگونه به طور امن به موقعیت باز خود اضافه کنید.

نکته دوم این است که هنگام حذف قسمت هایی از موقعیت بازتان، سود حداکثر بالقوه خود را کاهش می دهید. چه کسی می خواهد این کار را انجام دهد؟

خوب، در بازارهای سریع و پویا به عنوان بازار های خارجی، ممکن است گاهی این کاهش ها به نفع شما باشد تا ریسک خود را کاهش دهید.

در چند بخش بعدی، ما از برخی نمونه های اولیه از شیوه BabyPips.com برای اسکالپینگ در یک یا چند تجارت استفاده خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا