آموزشآموزش فارکسدانشجو - سال چهارم

چگونه در موقعیت در حال برد افزایش پلکانی را اجرا میکنیم؟

با یک حرکت تند و سریع روند را بدست آورید

چگونه در موقعیت در حال برد افزایش پلکانی را اجرا میکنیم؟

حالا برای چیزهای سرگرم کننده. اگر شما یک حرکت تند و سریع روند را بدست آورید، افزایش پلکانی یک تنظیم تجاری عالی برای افزایش حداکثر سود است.

از آنجا که همه ما نمی توانیم مثل DJ خالد باشیم، که همیشه و همه جا پیروز است، قوانینی وجود دارد که برای امنیت افزایش پلکانی در موقعیت های باز باید دنبال شود.مگر اینکه دی جی خالد باشید که احتیاجی به پیروی از قوانین ندارید.

افزایش پلکانی برد سرمایه گذاری پلکانی در هنگام ضرر و سود چگونه است

بیایید به این قوانین نگاهی بیاندازیم:

قوانین افزایش پلکانی سرمایه گذاری به موقعیت های برنده با خیال راحت:

  • تعیین سطوح ورود برای واحد های اضافی از قبل.
  • محاسبه ی ریسک خود را با اضافه کردن واحدهای اضافی.
  • دنبال کردن توقف ها برای حفظ موقعیت رو به رشد در پارامترهای راحت ریسک.

مثال ترید

برای توضیح بهتر این استراتژی، بیایید یک مثال ساده ترید را ببینیم … ما باید ان کا را انجام بدهیم ؟؟؟؟

ما تام را که یک “معامله گر روند” است و نگاه دقیقی به جفت ارز EUR / USD دارد، و پس از کمی تثبیت، او فکر می کند که معامله گران این جفت ارز را بالا می برد که او را منجر به خرید مقداری یورو در برابر دلار آمریکا در 1.2700 می کند.

اولا، او می بیند که تثبیت اخیر هرگز در زیر قیمت 1.2650 معامله نشده است، بنابراین تصمیم می گیرد که توقف خود را در زیر سطح 1.2600 قرار دهد.

تام همینطور فکر می کند، که چون این یک سطح مقاومت روانشناختی است، 1.3000سطح مناسبی برای گرفتن سود است زیرا افزایش ممکن است آن جا اتفاق بیافتد.

با توقف 100 پیپ و هدف سود 300 پیپ، نسبت ریسک به پاداش او 1:3 است. خیلی عالی است، نه؟

او معمولا فقط 2 درصد از حساب خود را در هر تجارت ریسک می کند، اما این بار او در این تجارت بسیار با اعتماد به نفس است و با نسبت ریسک پذیری بالا، تصمیم می گیرد که اگر بازار به نفع او باشد، بیشتر اضافه کند.

او تصمیم می گیرد که در هر 100 پیپ واحد بیشتری اضافه کند و 100 پیپ توقف خود را دنبال کند. زیرا که او قصد دارد واحدهای بیشتر را اضافه کند، تصمیم به شروع با خطر ابتدایی 1٪ دارد.

با احتساب حساب 10،000 دلاری، خطر ابتدایی تام 100 دلار (10،000 دلار * 0.01) خواهد بود.

با توقف 100 دلاری و 100 دلار ریسک، او اندازه اولیه خود را به 10،000 واحد تعیین کرده است (اندازه موقعیت را می توان با استفاده از ماشین حساب اندازه گیری موقعیت ما محاسبه کنید)، او در هر 100 پیپ 10000 واحد اضافه می کند و به دنبال آن 100 پیپ رابه عنوان توقف ضرر تنظیم می کند.

بیایید گام به گام نگاهی به تغییر در ریسک به پاداش با هر یک از اضافه کردن ها بیاندازیم.

این مثال ساده روش اساسی اضافه کردن به موقعیت های برنده و نحوه موثر بودن آن برای به حداکثر رساندن سود شما نشان می دهد.

اکنون قبل از اینکه به هر موقعیت برنده خود فشار اورید، باید بدانید که اضافه کردن به موقعیت های برنده ممکن است بهترین ابزار برای هر محیط بازار یا وضعیت بازار نباشد.

به طور کلی، افزایش پلکانی به موقعیت های برنده بهترین و مناسب روش برای روند بازارها و یا حرکت های روزانه قوی است. از آنجا که شما در حال اضافه کردن به یک موقعیتی هستید که در مسیر دلخواه شما حرکت می کند، میانگین قیمت باز کردن شما نیز در جهت حرکت حرکت می کند.

این بدان معنی است این است که اگر بازار پس از افزودن به شما در جهت مخالف شما متوقف شود، لازم نیست تا جایی که تجارت خود را به قلمرو منفی می دهید، حرکت کنید.

همچنین، شما باید بدانید که افزایش پلکانی سرمایه در موقعیت های برنده در بازارهای متمایل به دامنه محدود یا دوره های نقدینگی کم اجازه می دهد تا شما را در اغلب متوقف کند.

در نهایت، با اضافه کردن به موقعیت خود، شما همچنین از هر حاشیه در دسترس استفاده خواهید کرد. این عمل حاشیه ای را استفاده می کند که می تواند برای دیگر معاملات استفاده شود!

به توهشدارداده شده است!!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا