آموزشآموزش فارکسدانشجو - سال سوم

منطقه بازاریابی بالقوه

منطقه تجاری بالقوه جایی است که شما هدف را دنبال می کنید

منطقه بازاریابی بالقوه

شما باید یک دلیل معتبر برای هر تجارت که در وارد آن می شوید، داشته باشید. این نیز به عنوان استدلال یا منطق شناخته شده است

شما یک غارنشین نیستید. شما یک قمار باز هم نیستید، درست است؟

چرا به این منطقه وارد می شوید؟ کجا می خواهید که ماشه را بکشید؟

بازاریابی بالقوه تعیین هدف سود در زمان ورود به تجارت

این منطقه توسط هر روش تشخیص راه اندازی که در برنامه ی تجاری خود شما نوشته شده است، تعیین می شود.

یک مثال ممکن است تقاطع دو میانگین متحرک یا قیمت مقاومت در برابر سطح اصلاح فیبوناچی باشد. منطقه بالقوه معاملاتی شما بین قیمت فعلی و ماشه ورودی شما قرار دارد.

ما به شدت پیشنهاد می کنیم یک تصویر از نمودار خود را که نشان دهنده این مناطق است داشته باشید. سعی کنید عادت داشته باشید که از نمودارهای خود عکس بگیرید.

زمانی که وقت آن رسید که معاملات خود را بعدا مرور کنید، داشتن توانایی دیدن آنچه که بصری اتفاق افتاده، چشم شما را آموزش می دهد تا فرصت ها یا تله های احتمالی در زمان واقعی در نمودارهای خود مطلع شوید.

این به شما کمک می کند تا دلیل ورود تجارت خود را به خاطر بسپارید و یا چیزهایی را که ممکن است نادیده گرفته باشید را متوجه شوید.

منطقه تجاری بالقوه جایی است که در آن جا شما اعتقاد داریدکه لبه ای وجود دارد که با احتمال بالایی تجارت سود ده است و نسبت پاداش / ریسک به نفع شماست.

شما باید برای خودتان تعیین کنید که چگونه می خواهید این نیاز را برآورده کنید.

هنگامی که شما در صندلی رو به روی مانیتور خود نشسته اید، شما آماده تجارت بودید. منطقه تجاری بالقوه جایی است که شما “هدف” را دنبال می کنید.

این امر به دور نگه داشتن شما در ورود بدون برنامه و کاهش در قله ها کمک می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا