Uncategorizedآموزشآموزش فارکسپیش دبستانی

معامله در بازار فارکس

درآمد بلند مدت و پایدار

معامله در بازار فارکس

قبل از اینکه شما ارزهای معاملاتی راترید کنید موارد زیر را برایتان توضیح می دهیم:

“همه معامله گران فارکس، و ،حتی خود ما در برخی از معاملات پول از دست می دهیم.”

90% معامله گران فارکس پول از دست می دهند و بیشتر به خاطره عدم داشتن برنامه ریزی، آموزش ،نظم و داشتن مدیریت مالی ضعیف این اتفاق برایشان می افتد. اگر شما نفرت دارید از اینکه پول از دست بدهید یا یک کمال گرا هستید، احتمالا به سختی هم به معامله می پردازید، زیرا همه معامله گران در برخی موارد یا برخی از معاملات پول از دست می دهند.

معامله در بازار فارکس استراتژی ترید در بازار فارکس

“معاملات فارکس برای بیکاران یا افراد کم درآمد، آنهایی که روی کارت اعتباری خود بدهی دارند و یا نمی توانند پول برق خود را پرداخت کنند و یا حتی پول برای غذا خوردن ندارند، نیست.”

شما باید حداقل 10،000 دلار سرمایه تجاری (در یک مینی حساب) داشته باشید که از دست دادنش هم برایتان مشکلی ایجاد نکند.

انتظار نداشته باشید که یک حساب کاربری با چند صد دلار ایجاد کنید و انتظار داشته باشید که یک میلیونر شوید. بازار فارکس به دلیل حجم عظیم ، نقدینگی و گرایش ارز به حرکت در روند قوی، یکی از محبوب ترین بازار ها برای حدس و گمان است.

شما فکر می کنید که معامله گران در سرتاسر جهان موفق می شوند، اما موفقیت تنها به درصد کمی از معامله گران محدود شده است. مشکل این است که بسیاری از معامله گران با امید واهی به ساختن بیلیون ها دلار وارد این بازار می شوند. اما در دنیای واقعی، آنها انضباط مورد نیاز برای یادگیری هنر تجارت در دنیای واقعی را ندارند.

اکثر مردم معمولا برنامه ای برای رژیم غذایی ندارند ولی سه بار در هفته به باشگاه می روند. اگر حتی نمی توانید این کارساده را انجام دهید، چگونه تصور می کنید که در یکی از سخترین ولی سود آورترین کار دنیا که معاملات فارکس است موفق می شوید؟

تجارت کوتاه مدت برای آماتورها نیست، و به ندرت این مسیر، مسیر «ثروتمند شدن سریع» است. شما نمی توانید درآمد زیاد را بدون ریسک های بزرگ به دست آورید. یک استراتژی تجاری که ریسک بسیار بزرگی دارد، به معنای رنج بردن از عملکرد متناقض معاملاتی و زیان های بزرگ است.

یک معامله گر که این کار را انجام می دهد، ممکن است حتی یک استراتژی معاملاتی نداشته باشد، مگر اینکه شما روی قمار بازی اسم “استراتژی معاملاتی” بگذارید. معامله فارکس یک مهارت است که طول می کشد تا آن را یاد بگیرید.

معامله گران ماهر می توانند در این زمینه پول بسازند. با این حال، مانند هر شغل یا حرفه دیگر، موفقیت فقط یک شبه اتفاق نمی افتد. در مورد آن فکر کنید، اگر این گونه بود که هرکس که معامله می کرد، باید میلیونر می بود. حقیقت این است که حتی معامله گران متخصص با سالها تجربه هنوز با ضررهای دوره ای مواجه می شوند.

این جمله را با خود تکرارکنید “هیچ کلید میانبر برای تجارت فارکس وجود ندارد.” برای استاد شدن در این کار تمرین و تجربه ی زیاد لازم است. در این مسیر باید سخت کار کنید،مداوم تمرین کنید و پشتکار داشته باشید.

تا زمانی که یک روش بیابید که با زیر و بم ترید کردن آشنا شوید و عملا به راحتی تجارت کنید با حساب demo ترید کنید!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا