آموزشآموزش فارکسراهنمایی

الگوهای نمودار Schmatterns

معاملات موفق تر

الگوهای نمودار Schmatterns

در حال حاضر شما یک انبار سلاح دارید که می توانید زمانی که شما در حال مبارزه در بازار هستید، از آن ها استفاده کنید. در این درس شما ابزار دیگری به گنجینه تان خواهید افزود و آن الگو های نمودار است. الگوهای نمودار می توان به عنوان یک ردیاب معدن به حساب بیایند.

زیرا هنگامی که این درس را به اتمام می رسانید، حتی قبل از اینکه آن ها اتفاق بیافتند، “انفجارها” را در نمودار می توانید مشخص کنید. که به طور بالقوه باعث می شود که شما در این فرآیند پول زیادی بسازید. آیا نمی خواهید نقشه ای برای تشخیص این انفجار داشته باشید؟

الگوهای نمودار Schmatterns الگوی پیش بینی بازار فارکس تحلیل تکنیکال و بنیادی

در این درس، ما الگوهای اولیه نمودارها و سختارهایشان را به شما آموزش خواهیم داد. هنگامی که به درستی شناسایی می شود، معمولا منجر به بروز یک انفجار می شود، بنابراین مراقب باشید! به یاد داشته باشید، هدف ما این است که حرکات بزرگی را پیش از آنکه اتفاق بیافتد، ببینیم تا ما بتوانیم آنها را کنترل کنیم و پول نقد بسازیم.

پس از همه، چه کسی نمی خواهد استخری از پول نقد داشته باشد و در ان مثل Richie Rich شنا کند؟ نمودار به شدت به ما کمک خواهد کرد تا شرایطی را که بازار آماده برای شکستن است را تعیین کنیم.

آنها همچنین می توانند نشان دهند که آیا قیمت در مسیر فعلی یا معکوس خود ادامه خواهد یافت. بنابراین ما همچنین می توانیم برخی از استراتژی های تجاری را برای این الگوها طراحی کنیم. نگران نباشید! ما به شما یک ورق تقلب کوچک ارائه می دهیم تا به شما در یادآوری تمام این الگوهای و استراتژی های باحال بپردازیم!

در اینجا فهرستی از الگوهای نمودار است که ما قصد داریم آن را پوشش دهیم:

  • Double Top and Double Bottom دو قله و دو دره
  • Head and Shoulders and Inverse Head and Shoulders سر و شانه و سر و شانه ی معکوس
  • Rising and Falling Wedges گوه های افتان و خیزان
  • Bullish and Bearish Rectangles مستطیل های صعودی و نزولی
  • Bearish and Bullish Pennants آویزهای نزولی و صعودی
  • (Triangles (Symmetrical, Ascending, and Descending مثلث (متقارن، صعودی و نزولی)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا