آموزشآموزش فارکسمهدکودک

تجزیه و تحلیل فنی تکنیکال

الگو ها و تحیلیل چارت قیمت

تجزیه و تحلیل فنی

تجزیه و تحلیل فنی یک چهار چوب است که تریدرها ر ان می توانند نحوه ی حرکت قیمت ها را مطالعه کنند. تئوری این است که یک فرد می تواند به نحوه ی حرکت قیمت ها نگاه کند و شرایط فعلی تجارت و حرکت بالقوه قیمت را تعیین کند.

شواهد اصلی استفاده از تحلیل فنی این است که، به لحاظ نظری، تمام اطلاعات موجود در بازار در قیمت ها منعکس می شوند. اگر قیمت تمام اطلاعاتی را که در خارج وجود دارد، نشان می دهند، عملکرد قیمت، همه ی چیزی است که برای یک معامله نیاز است.

حالا، آیا شما تا به حال این جمله ی ادبی قدیمی را شنیده اید که می گوید، “تاریخ تمایل دارد که تکرار شود.” خوب، اساسا تمام تحلیل فنی همین است! اگرسطح قیمت به عنوان حمایت اصلی یا مقاومت در گذشته نگهداشته شود، معامله گران چشم از ان بر نمی دارند و معاملات خود را در اطراف آن قیمت گذشته پایه گذاری می کنند.

تحلیل گران فنی به دنبال الگوهای مشابهی هستند که در گذشته شکل گرفته اند و ایده های معاملاتی را در بر می گیرند که معتقدند قیمت به همان شیوه عمل خواهد کرد.

تجزیه و تحلیل خرید سیگنال فارکس تحلیل تکنیکال دلار

در دنیای تجارت ارز، زمانی که کسی می گوید تجزیه و تحلیل فنی، اولین چیزی که به ذهن می آید نمودار است. تحلیلگران تکنیکال از نمودار استفاده می کنند؛ زیرا ساده ترین راه برای تجسم داده های گذشته است! شما می توانید داده های گذشته نگاه کنید تا بتوانید روندهای و الگوهایی را که می تواند به شما در یافتن فرصت های تجاری عالی کمک کند، پیدا کنید.

بیشتر این است که با تمام معامله گران که بر تجزیه و تحلیل تکنیکال در خارج متکی هستند، این الگوها و شاخص های قیمت تمایل به خودکاری دارند. همانطور که بیشتر معامله گران فارکس دنبال سطح معین قیمت والگوی های نموداری می گردنند، بیشتر احتمال دارد که این الگوهای خود را در بازار نشان دهند.

با این وجود شما باید راجع به این تحلیل بدانید هر چند که تجزیه و تحلیل فنی بسیار ذهنی است. فقط به این علت که رالف و یوسف به دنبال همان تنظیم ارز یا شاخص های ارزشی هستند، به این معنا نیست که ایده ای یکسانی  راجع به اینکه قیمت به کجا هدایت می شوند، داشته باشند.

مهم این است که شما مفاهیم را در تجزیه و تحلیل فنی درک کنید تا زمانی که کسی شروع به صحبت در باره فیبوناچی، بولینگر، یا نقاط محوری نکند، خون دماغ نخواهید شد.

تجزیه و تحلیل گروه سیگنال رایگان فارکس سیگنال فایندر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا