آموزشآموزش فارکسدبیرستان

واگرایی نشانه احتمالی برای بازگشت

نقاط مناسب ترید

واگرایی نشانه احتمالی برای بازگشت

دو نوع واگرایی وجود دارد: صعودی و نزولی

واگرایی صعودی منظم

اگر قیمت پایین تر از حد پایین (LL) باشد، اما نوسانگر پایین ترین حد (HL) را تولید می کند، این امر واگرایی صعودی است. این معمولا در پایان یک روند نزولی اتفاق می افتد. پس از به وجود آمدن.

پس از ایجاد دره دوم، اگر نوسانگر قادر به ایجاد یک حد پایین جدید نباشد، احتمال دارد که قیمت افزایش یابد، زیرا به طور معمول انتظار می رود قیمت و حرکت به صورت یکسانی حرکت کنند. در زیر تصویری از واگرایی صعودی را مشاهده می کنید.

واگرایی نشانه احتمالی برای بازگشت جذم فارکس بهترین بروکر برای ایرانیان

واگرایی نزولی

در حال حاضر، اگر قیمت (HH) را تشکیل می دهد، اما نوسانگر پایین تر (LH) است، پس شما واگرای نزولی دارید. این نوع واگرایی در روند صعودی یافت می شود. پس از اینکه قیمت به قله دوم می رسد، می توانید انتظار داشته باشید که نوسانگر به lower high برسد. در تصویر زیر، می بینیم که قیمت پس از ساختن دومین سطح بالا روند بازگشتی پیدا می کند.

واگرایی نشانه احتمالی برای بازگشت آموزش فارکس و سهام فارکس

همانطور که در تصویر می بینید بهترین زمان استفاده از واگرایی وقتی است که سعی در گرفتن حد بالا و پایین داریم. شما دنبال منطقه ای می گردید که قیمت متوقف و معکوس می شود. نوسانگرها به ما نشان می دهند که این momentum شروع به تغییر و یا رد شدن از قیمتی می کند که یک HH یا یک LL را می سازد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا