آموزشآموزش فارکسابتدایی

نحوه استفاده از میانگین متحرک

راهکارهای موثر برای معاملات موفق

نحوه استفاده از میانگین حرکت برای پیدا کردن روند

یک راه شیرین برای استفاده از میانگین های متحرک به شما کمک می کند که روند را تعیین کنید. ساده ترین راه این است که فقط یک میانگین متحرک را در نمودار نشان دهیم. وقتی عملکرد قیمت تمایل دارد که بالاتر از میانگین متحرک بماند، این نشان می دهد که قیمت دریک روند صعودی عمومی است.

اگر عملکرد قیمت تمایل دارد که کمتر از میانگین متحرک بماند، این نشان می دهد که قیمت در یک روند نزولی است. مشکل این امر این است که این خیلی ساده است. بیایید بگوییم که دلار/ین در روند نزولی بوده است. اما یک گزارش خبری بیرون آمد که باعث شد روند افزایش یابد.

نحوه استفاده از میانگین متحرک میانگین متحرک به انگلیسی آموزش فارکس

می بینید که قیمت در حال حاضر بالاتر از میانگین متحرک است. بنابراین شما فقط آن را انجام می دهید. شما یک بیلیون واحد را خریداری می کنید. زیرا مطمئن هستید که دلار/ین بالا می رود. ای وای! شما فریب خوردید!

نحوه استفاده از میانگین متحرک میانگین متحرک در بورس moving average چیست

همانطور که معلوم شد، معامله گران فقط به اخبار واکنش نشان می دهند اما روند ادامه یافت و قیمت همچنان به سمت پایین میرود! کاری که برخی از معامله گران انجام می دهند – و آنچه ما پیشنهاد می کنیم که شما نیز انجام دهید – این است که دو مقیاس متحرک در نمودار را به جای فقط یکی نشان دهید.

این به آنها یک سیگنال واضح تر نشان می دهد که آیا جفت به سمت بالا یا پایین می رود بسته به ترتیب میانگین های متحرک. بیایید توضیح دهیم. در روند صعودی، میانگین متحرک ”سریعتر” بالاتر از میانگین متحرک “کندتر” است و برعکس.

به عنوان مثال، بگذارید بگوییم ما دو MA داریم، یکی 10 دوره ای و یکی 20 دوره ای. در نمودار شما، اینگونه به نظر می رسد: در بالا نمودار روزانه دلار/ین است. در طول روند صعودی، 10 SMA بالاتر از 20 SMA است.

نحوه استفاده از میانگین متحرک میانگین متحرک ساده SMA

همانطور که می بینید، می توانید از میانگین های متحرک کمک بگیرید که نشان دهید که آیا یک جفت روند بالا یا پایین دارد. ترکیب این با دانش خود در مورد خطوط روند، به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که آیا یک ارز باید بخرید یا بفروشید.

نحوه استفاده از میانگین متحرک میانگین متحرک همگرایی و واگرایی در تحلیل تکنیکال

شما همچنین می توانید بیش از دو میانگین متحرک را در نمودار خود امتحان کنید. فقط تا زمانی که خطوط به ترتیب هستند.
(از تندترین به کندترین در روند صعودی یا کندترین به تندترین در روند نزولی). سپس می توانید بگویید که آیا این جفت در روند صعودی قرار دارد یا در روند نزولی.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا