آموزشارزهای دیجیتاللیست دیجیتال ارزها

گیم کردیتز (GameCredits) چیست؟

اولین ارز دیجیتال و سورس باز ایجاد شده برای گیمرها و توسعه دهندگان بازی های رایانه ای

گیم کردیتز (GameCredits) چیست؟

گیم کردیتز اولین ارز دیجیتال و سورس باز ایجاد شده برای گیمرها و توسعه دهندگان بازی های رایانه ای است. گیم کردیتز پلتفرمی برای خرید در بازی های رایانه ای توسط ارز دیجیتال را ارائه میدهد.

ارزهای دیجیتال بسیاری در اشکال و اندازه های مختلف وارد بازار میشوند. در World of Warcraft چندین آیتم مجازی موجود برای فروش وجود دارد.

به منظور خرید این موارد، گیمرها مجبورند از از ارزهای داخل بازی که میتوانند آن را در حین بازی، به دست بیاورند، بخرند و یا به عنوان هزینه ی اقلام فروخته شده دریافت کنند، استفاده کنند. از ماه نوامبر سال 2015 بازی های آنلاین بیش از 5.5 میلیون دنبال کننده داشته است.

در دنیای مجازی Second Life از دلار بازی برای خرید و فروش استفاده می شود. ابو آلتبرگ، مدیرعامل Second Life ، ادعا کرد که دنیای مجازی در سال گذشته تولید ناخالص داخلی در حدود 500 میلیون دلار داشته است.

هرچند هر اقتصاد فردی در حال رونق گرفتن است، این ارزهای داخل بازی با محدودیت هایی همراه است. ارز World of Warcraft و دلار بازی Second Life محدود به قلمرو مجازی و متمایز خود هستند که برای آنها ایجاد شده است.

تیم GameCredits با معرفی یک رمزنگاری جهانی که می تواند در بسیاری از بازی ها و سیستم عامل ها مورد استفاده قرار گیرد، برای ایجاد یک راه حل تلاش کرده است.

گیم کردیتز یک ارز قابل استخراج است که با استفاده از الگوریتم Scrypt، با زمان بلوک 90 ثانیه و پاداش 25 سکه ای عمل می کند. حداکثر تعداد سکه های این ارز 84،000،000 خواهد بود و کاملا برعکس ارزهای مجازی ذکر شده است.

مدیرعامل Gamecredits، الکساندر میهالویچ، و معاون مدیر عامل شرکت الکس شاررس، هنگامی با گیم کردیتز آشنا شدند که به عنوان یک نشانه دیجیتالی که توسط توسعه دهندگان اصلی رها شده بود و با نام GamersCoin شناخته می شد. این دو تصمیم به رفع مشکل یکی از برنامه های این سکه گرفتند و گیم کردیتز را وارد بازار کرند.

در سپتامبر سال 2015، تیم توسعه دهنده ی گیم کردیتز بازی را به بازار عرضه کردند و نشان داد که این ارز چگونه کار می کند. این بازی در ماه دسامبر مجهز به یک کیف پول اینترنتی شد و سپس این تیم یک مسابقه ی رانندگی سه هفته ای را برگزار کردند.

این ارتقا به توسعه دهندگان فرصت آزمایش گیم کردیتز و سیستم شرط بندی آن را در پلتفرم معاملاتی داد. این تیم در آینده ای نزدیک دو بازی به بازار عرضه می کند ولی اولویت آن ها ایجاد پلتفرم پرداخت جدید برای این دو بازی است.

API جدید به توسعه دهندگان بازی اجازه می دهد تا گزینه های کسب درآمد را ارائه دهند که یک تجربه بی خطر برای توسعه دهندگان و کاربران ایجاد می کند.

توسعه دهندگان در حال حاضر قادر به ایجاد صورت حساب هایی برای اقلام موجود در بازی، با مشخص کردن اقلام و قیمت توسط دلار و گیم کردیتز هستند.

سبک صورت حساب تحت تأثیر BitPay، پردازنده ی Bitcoin طراحی شده است. اکنون یک توسعه دهنده GameCredits می تواند یک صورت حساب ایجاد کند و URL شخصی خود را دریافت کند.

سیستم گیم کردیتز ثبت صورت حساب ها را دنبال می کند و به محض اینکه وضعیت صورتحساب تغییر کند، مثلا تائید پرداخت یا تائید بلاک چین، اطلاعیه ها به توسعه دهنده ارسال می شود.

همه صورت حساب ها در یک پایگاه داده ذخیره می شوند و بعدها برای نشان دادن آمارهای مختلف به برنامه نویس در نمایه خود در مرکز توسعه دهندگان گیم کردیتز استفاده می شود.

دیویچ گفت که بزرگترین مشکل تا به امروز سرعت بی رحمانه ی تغییر بازار رمزنگاری است که نیاز به ارائه سریع و مرتب برای جلوگیری از دلسردی و عدم اطمینان مردم دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا